Opera House


In a parti cintrali di Copenaghen , vicinu à u Palazzu Amalienborg è a Chiesa in Marmi hè l'Opera National, chì face parte di u Teatro Real di Dinamarca . U parlamentu di l'statu per un bellu pezzu rifiutò u prugettu di custruisce u teatru, ma in u 2001, dopu tantu disputi, l'edifiziu era still laid.

L'edifici più caru in Danimarca

U famusu architettu lucali Henning Larsen hà travagliatu nantu à u prughjettu di l'Opera House di Copenaghen. A rializazione di l'idea di Larsen hà 3 anni è più di 500 milioni di dòrica, chì facenu u teatru unu di l'edifici più caru ùn solu in Danimarca , ma in tutta u mondu. A ceremone d'inaugurazione di l'òpera hè statu celebrata in u 15 di jinnaru di u 2005, i so invitaturi principali eranu Queen Margrethe II è u Primu Ministru Anders Fogh Rasmussen.

Impressiunale hè a grandi travagli di l'autore, chì hà designatu u soiu di 14 stanzi d'una manera chì i so cinqui piani sò oculeti sottu. L'Opera House in Copenhague hè enormu: a so superficie sanu hè 41 mila metri quadri, i chjassi sottupulari sò situati nantu à una zona di 12 mila metri quadri. L'internu di u teatru hè impressesivu cù splendore è di lussu, in particulari i lighjeti di l'esèrcitu, chì sò stati creati d'escezione speciale da l'artist Olafur Eliasson. I salotti di l'òpera sò stati ammustrati cù materiali unichi, cum'è a marmura di Sicile, foglie oru, arsu biancu, oak.

I Grandiori di l'Opera House

U più memorable hè u Great Hall of the Théâtre, a scena di quale unisci u culore nìvuru è aranciu. U palcuscenu ùn hè senza ragiuni chjamatu Big, pò cumprà da 1492 à 1703 spectatore, tutta di u pitbelle di l'orquestra, chì ponu accuncià à 110 musichi. U salone hè divisu in zoni: un parchet è balconi. U salottu Tuckelloft pò cunsumà belli cù pocu clientni, micca più di 180 persone. L'Opera di Copenaghen abite un café cusì è un rinfrescatu rinfrescenu.

A infurmazione infurmata per i turisti

L'opera Cashiers in Copenhague sò aperti tutti i ghjorni, solu i domini, da 09:00 à 18:00. U costu di admission varieghja secondu u settore. U megliu in viaghju du costu 95 DDK (Kroner Danese).

Pudete fà ottene à l'Opera House per buses seguite a rotulazione N ° 66, 991, 992, 993, a puntuale necessariu hè chjamatu "Operaen". Inoltre, hè una ruta di acqua. A prossima di a custruzzione di u teatru hè un pianu un pezzu chì accetta trams d'acqua. Eppuru, è, cum'è sempri, nimu hà abbandunatu un taxi chì vi purterà da ogni parte di a cità direttamente à l'entrée à l'Opera House di Copenaghen.