Timna Valley

U Timna hè situatu in u Sud di u desertu d'Arava, 25 km à u nord di Eilat è cose à una zona di 60 km². In forma, s'assumiglia una ferra, è a fruntiera in u nordu hè u corrente di secante di Timna, in u sudu hè Nehushtan.

U postu hè digià dete per u fattu chì ci sò minere di coperà quì, chì eranu chjamati "Copi di u Rè Salomon". Per vede l' attrazioni principali di l'Israele , vi vene prima à a cità più vicila di Eilat. A regione sana sia cù a vaddi era furmatu com'è u risultatu di difetti geologicu, cusì i turisti moderni ponu imbiancà i bonichi è majestic canyon.

Descrizzione è e funziunalità di a vaddi

A causa di a so natura unica, u locu attrae un gran numaru di turisti. A valle di Timna ( Israele ) hè circundatu di scoglii enormi di culuri diffirenti, alcuni di quelli righjunghjanu i 830 m in altitudine, i rocci cambien in età. Grazie à l'erosione di a terra, parechji sò cum'è sculture in pietra sculptata di l'animali è l'uccelli.

Quì pudete truvà l'esfinge, i pescanti gianti è l'uccelli. In a vaddi di Timna hè a più minevule di cobre più antica. Cu l'avventu di l'omu in questu locu, quellu 6000 anni fa, u sviluppu di questu fossili naturali accumincia.

U Vallu di Timna hè assuciatu cù u Re Salomon, chì hà avutu a ricchezza località per a custruzione. Per quessa, una di e rocks più majestui chjamati i pilastri di Salomon. I turisti chì vulete sapè più nantu à a vaddi si ponu rideu nantu à un carpaghju allughjatu, sente e lecture. Duranti a visita turistiche hè vera per visità l'attrazioni attraversu cum'è:

Dopu avutu una strada di u lavu, puderete aghjustà i accesorios di l'acqua, perchè a fine di u viaghju, duverevamu un tempu per natà è skating in u barca pedale. Curiusii turisti anu interessatu à visità "Nehushtimnu" - un locu induve hè statu dimustratu cumu ci sò stati muniti di cobre è di cusì in l'era di u Re Salomon.

Viste ancu una visita in a tina Bedouin è tastate u cafè orientale. Quì ùn puderebbe micca solu cumprà un souvenir, è fàllu stessu. Per questu, i touristi sò dati una buttiglia, chì devi esse chinu di capas di colore è arsuate. A forma di u materiale unu cede u vostru piacimentu.

Informazione pè turisti

Andendu à a vaddi di Timna, bisognu di cunnosce u modu di operazione. U park, apertu in a vaddi, opera in l'estiu (da ghjugnu à aostu) - da 8:00 a.m. à 8:30 p.m., eccettu da i domenichi è i vennari. Queste ghjornu pò vede a bellezza di u vallée da 8:00 a dumela à 13:00 a tarda. In u invernu, u regnu di u travagliu cambia, è u parcu seranu apertu solu da 8h00 a 16h00 da u domicili à ghjovi.

A cammisa in u parcu pò esse micca solu à pede è da carbule, ma ancu in un camellu. Se vulete, pudete ins registrate per una di varias rotulazioni per pudè apprezzà a bellezza di l'aria. In a vaddi di Timna truvonu una petra, chì hè una alea di malachite è lapis lazuli, chì hà e prupietà è l'ombra di e petre. Ma cù ogni staghjoni diventa più menu è menu, perchè ùn ùn passate a visita a vaddi.

Offre offerte percorso di caminera di varià cumplicità da a luce à moltu pesche. A so durata hè ancu diverse - da 1 ora à 3. In tuttu u vallée ci sò signalini, per quessa hè simplificà micca esse perde. L'inscriptions sò fatte in dui lingui - ucrainu è in inglese.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u destinazione, pudete piglià l'autopista 90 à l'intremitu di u Valletta di Timna, chì hè identificata faciule da a-la Statu egiziana. In seguitu, puderà manicurà nantu à a strada lucali.