Golgotha


Calvaire - a muntagna in Israele , induve a crucifissi di Ghjesù Cristu hè u Santu sacru chjucu è a Chiesa di u Santa Sepulcher . A so situazione hè cunsiderata cum'è periferia di Ghjerusalemme . A traduzzione di stu nomu cù i so "locu frontale", è da aramea - "craniu, capu".

In i tempi antichi stu locu era fora di a cità, ma in questu tempu u Golgotha ​​hè una parte di a Chiesa di u Santa Sepulcher. Ci sò assai liggi cunnessi cù a muntagna, cusì, sicondu unu di elli, in stu locu Adasu hè intarratu - a prima persona in a Terra. L'historiadores anu ancu esse versioni di u locu induve era u calabariu. A justificazione per questa hè chì hè una indicazione approprita à a Scrittura Sagrada. In ogni casu, ùn sò micca signalati coordenichi precisi, perchè i stòrici cunziddiranu a Giardinu Grave possibbili da a fine di u XIX sèculu com'è u Golgotha ​​pussibuli. Hè situatu à a parti nord di Ghjerusalemme à a Porta di Damascu.

Golgotha ​​(Israël) - storia è descrizzione

Quandu u Golgotha ​​(Israele) era parte di u culletta Gareb, da quale un pocu puntatu. Un paisaghjolu s'assumiglia à un craniu umanu, perchè u chjamatu aramea chjamò u locu "Golgotha". Publicu u punenti publicu hè statu impostu annantu à questu locu, per quale altre oltre dui nomi di coline erani in Christianity - "Kalvarija" (latinu) è "Great Cranion" (grecu).

U calabariu era u nome di un grande territoriu fora di Ghjerusalemme. In a parti occidentali ci eranu incredibile ghjorni pittoresca, una di e quali appartine à Ghjiseppu d'Arameicu. A bassa d'observazioni era ancu attaccata à a muntagna, chì servìtu com'è locu di reune pè e persone per vede l'esekzione di criminali.

À l'altra parte di a muntagna, una caverna hè stata cavatu, chì serve cum'è un cunfuelu per i prigiuneri, in quelli l'esperanu l'esekzione di u vericu. Hè struitu ancu di Ghjesù Cristu, perchè dopu a caverna fù chjamata "Dungeon di Cristo". Sottu à a muntagna scava un foro profundo, induve i corpi di criminali fussini mandati dopu a so morte è e cruciere quale anu crucifissu.

In sta era una croce chì Ghjesù hè statu crucifissu, più tardi a ragina Helen a truvò. Comu a ligenda dici, era in bona colazione, anche unghie cù chì di crucifica chì Cristu fù partutu. U Golgotha ​​hè cunnisciutu per u fattu chì, di l'antichità, i morti eranu sepiti. Tali enterra si trova in a pendenza uccidintali è hè chjamatu "a Tomb of Christ".

Científici riiscì à truvà una cripta in u XIX sèculu, chjamatu Tomb of Joseph d'Aramese è Nicodemu. In u periodu bizantinu u funirali era inculate, ma scuprannu u roccia è fècenu una scala. Ci era necessariu di scanzari senza i scarpi, i pene nudi superiè 28 passi. Dopu à a cunquista di u terrenu da l'Arabi, un tentativu hè stata fattu per distrughjini l'escali, u tempiu è ancu a muntagna. Ma falliu, è cù u tempu l'architettura di u Golgotha ​​hè struitu è ​​diventata sempri più difficili. Hè sticatu cù l'altare, diversi ornamenti decorattivi.

In a vista muderna di u Golgotha ​​(Israele) hè una elevazione di 5 m d'altitudini, circundatu è illuminati da lampeddi è candele. In u colline sò duie altari, siparati da pilastri.

In u Calanariu ci hè un altare stabilitu in l'era di i Crusaders. U so nomu hè cusì - l'altare di Unghie di a Santa Cruz, è u tronu hè chjamatu u Tronu di chiuci à a Croce, per quessa l'altare è l'altare palesanu in u locu induve ellu era in Chaindu à a croce. À a manca hè u tronu appartenint a Gloria Ortodoxa greca. Hè stata edificata in u 1u seculu da Custantinu Monomakh in un locu induve hè statu un pirtusone da a cruci di Ghjesù. U locu stessu hè bordered cun un marco di argentu. Circa sò in altri toti - cullei negra chì sò da cruciamenti di altri latte, crucifissu vicinu à Cristu.

Cumu si avvicinassi à u Calanariu?

Ùn ci hè micca una penalità per visitate u colline. Truvate micca difficult - a guida serve cum'è a Chiesa di u Santa Sepulchere in a Cità ​​Vechja . A vista di dui santu cristiani pò esse cumminati.