Tomate "Tolstoy F1"

I vegetali chì cultivate nantu à a trama di terre ùn devenu esse necessariamente assuciatu cù un fastidiu! E in questu quì hà avutu tempu di assicurà agricultori di camionu, chì si pruvaru di cultivà una varietà di tomate "Tolstoi F1". Oghje questa varietà hè assai populari, perchè u so cultivamentu ùn pruvucarà u disgràzia, è i pruduzzioni sò scundiscendu tutti i registri! Ùn sapete micca chì tipu di tomate hà postu annu? Pruvate i pumati "Tolstoi F1", è ùn site micca disappointed!

Infurmazioni ghjugna

Avete da principià cù una breve dentru di u tomate "Tolstoi F1", è avete capisci subitu a quella di sta varietà piace l'amanti di i vegetarii fugliali. U cullezione di tomate "Tolstoi F1" si permettenu in un terrenu apertu è in serdi. Questa varietà hè di epertorii di mediu per u tempu. U pumadoru in una forma matura si righjenu u pesu di 120-125 grammi, anu una cutra tremenda. In questu casu, a carne di u tomate hè assai succosa, tana è fragrante. Quessi tomate riunioni in circa 110-120 ghjorni. U arbusti di u pumadoru "Tolstoi F1", ancu s'ellu si sò piantati in una zona in spiaggia, ponu pruduce una cose perfetta. Quessi pumati ùn sò micca teme di e malatie periculosi chì ponu sprupuliseri a racolta d'altre variità. A resistenza alta à fusarium, cladosporium, tabacco mosaic and verticillium fu notata. U tomate hè bonu per insalate è per conservazione. Sì cullate i pumati "Tolstoi F1" inseriti, ponu ghjustu finu à u novu annu. E in cunclusioni, vogghiu dicu chì in i anni più produtivi, u pianu di u pumadoru da un inseme hà alcuni 12-15 kilogrami.

Sementi è crescente di coglie

Comu a maiò varietà hibrida, u pumadoru "Tolstoi F1" hè megliu cultivatu nantu à una rossa di dui mesi. Hè assai rispunsevuli si deve esse toltu à l'scelta di u locu, cum'è l'intruduzioni di futuri leitti di fertilizzanti organici. A ricumpensa ricchizza pò esse raccolta si prima di u tomate nantu à questu locu criscinu in u verde, è i più poviri - after berenil, peper, patate o physalis. Per l'inguernu, i letti sò cavatu è aghjunghje humus, compost o turf. U pianu cun cuntenutu di terracotta, generosamente fecundata in l'inguernu hè u megliu per questa variità. Per plantà e mane di e piante, i ghjillaghjeri coppiu avvisanu cunsigliu di tazzi di turchese di medium size. In elli, puderete rumpirari a meza di u volumu di a misura chjaru di l'upertu è distendu a so top layer. Dopu, avete da fà una diprissioni (1 centimétrica) in mezu di a tazza, a pianta à 2-3 semi. Sempri, spruvendu e manni cun una piccula cantina di terra, spray a superficia di u locu. L'Optimum per a ghjonghje di e fossi di u tomate da a temperatura hè cunsideratu à 23-25 ​​gradi. Dopu l'emergenza di e piantini, i muderni migliori sò purtati à u lume. Avemu aspittatu finu à chì a terza fossa veri criscinu nantu à e piantini, è a pianta di e piantini. In un mesi, aghjustà u fertilizante soluble in u liceu in u tarritoriu, è avemu principiatu à gradualmenti di staghjone a pianta. Per fà questu, anu da esse pruveditu per 5 minuti di ghjornu, anu aumentatu u tempu spentu in l'aire frescu (5 minuti ogni 4-5 ghjorni). Plantate sta varietà i pumati pò esse digià in prima di maghju, ma à u stessu tempu i so primi dui simani sò sperte da a notte cù una film. Se si mette in a fine o a fine di maghju, a ghjente ùn hè micca più necessariu. Questa varietà ùn pò micca tollerà "vicini" chì creceranu più vicinu da metu metru. Per questa raghja, u schema di pezza recommandante hè di 50 è 50 centimetri. A questa variità hibrida hè carattarizata da l'aghjimentu rapidu di riservazioni di nutrienti in u locu, per chì ogni mese avete da fà u fertilizante. Per queste scopu, l'abbinimenti "baia" universali sò perfettamenti adattati. Per regarè sta cultura hè necessariu solu cù acqua cale, è micca in a pianta stessu, ma sottu a razzi. Grazie à questu metudu di rivolti, a chance di a contaminazione di i pumati cun phytophthora hè significativamente ridotta.