Palazzu di Ryumin


Lausanne hè unu di i centri culturali più impurtanti di a Svizzera è solu una bella cità. Majestic di catedrali, casi originali, ponti è palazzi. Circundendu unu di i boni palazzi di sta cità - u Palazzu di Ryumin - è seranu discututi issa ora.

Da a storia

A storia di u Palais de Rumine, situatu in Lausanne, hè stata in Ryazan, chì un riccu ghjovanu Vasili Bestuzhev-Ryumin amare Ekaterina Shakhovskaya, un rappresentante di una famiglia principale ricca. Un casu hè stallatu, dopu à quelli ghjovani si alluntaru immediatamenti à Suisse . Eccu avutu a lotu per circà un locu ideale per una casa è, finalmente, truvatu Lausanne, induve ci custruìanu una mansione di La Compagne d'Eglantine.

Quandu Caterina Shakhovskaya murìu, u so figliolu, Gabriel, s'hè avvistatu chì ùn deve micca vulutu stà in a mansioni di a famiglia è decide di passà un viaghju. Aghjisti in America, hà viaghjatatu in Europa, si sò stati in Parigi, chì vulianu capisce tuttu ciò chì piace è ispira, hà fattu un gran interessu in a fotografia. Ma passendu un viaghju à l'Orienti, si, cum'è s'ellu si sintia in modu, si andò à un avvucatu, è hà legatu à Lausanne un migheti milioni francs, perchè 15 anni dopu a so morti un edifici era custruitu in a cità, chì u prughjettu di quale hè stata appruvata da i prufessori di l'Academia Lausanne è i magistratu . Intuition ùn hà micca dettendu u ghjovanu. Duranti u viaghju per l'Oriente, Gabriellu muriu da a febbra di u tifusu. È u bastimentu stessu, u Palazzu di Ryumin, hè statu veramente custruitu.

Funzioni di u palazzu

L'autore di u prugettu era Gaspard Andre. Hà criatu una struttura majestu, decorata cù criaturi mitichi, angeli è lioni. Finu à l'anni 1980, l'edificu era occupatu da l'Università di Lausanne. Ora stanu trovanu in musei cantonii di l'archeologia, storia, zoologia, geologie, arti fine, soldi è una biblioteca.

In u palazzu pudete vedere ritratti di a famiglia di Ryumin, ghjinirosa, generosa è amata, chì u gratianu suizo i più sicuru ricordu di un u stessu tempu assai longu.

Cumu ghjunghje?

A manera più faciule à acquistà u palazzu hè in metru. Exit a l'estazione Riponne. L'ingrata per tuttu hè liberu. Da u luni à u vennari, u palazzu è apertu da 7h00 à 22h00, u sabatu à 17h00 è u domicili 10,00 à 17h00.