Saint-Mer


"Inaccessibilità" è "forza" - sti dui paroli descrizanu u Château Saint-Maire, situatu in Lausanne . Questu edifiziu grisu era custruitu nantu à a culletta di a Shite in u Mediu Pruvince, chì ùn pudia micca esse riflittutu in a so aparenza esterna. Allora parlemu di tuttu in modu.

Storia di Saint-Mer

Tuttu si cuminciò à a primavera di 1396. Allora l'Avvettu Wilhelm di Menton hè stata permessa di custruisce una furtizza nantu à u situ di u monasteru di Santa Maria, chì deve esse prutezzione di i viscuvi. L'unicu ciò chì u patrimoniu erediteghja da u so predecessor-monasteru era u nomu - Saint-Mer. A custruzione di u casteddu durò da a fine di u 14 secolo à a fine di u 15 seculu. Dopu questu tempu, hà fattu tutte parechje di metamorfosi cù u casteddu. Per esempiu, à a fine di u 18u seculu una anziana hè stata attaccata à l'uccidintali. Allora u vesticiu prisenta, ma u ponte di suspension hè stata sguassata.

A principiu di u XVI seculu, stava realizatu una ricustruzzione grande di u casteddu: u Hall Episcopalu è u prigiò eranu stabiliti. E ùn eranu micca l'ultimi cambiamenti in a vita di u casteddu. A residenza di l'Avidati era u casteddu finu à 1536, finu à chì era captudu da e truppe Bernese. Dopu da quessa, a furtizza hè diventata a casa di u guvernatore di Bernese è un magazinu per arme. In u 1811, u Cunsinu, u corpu di u cantonu di Vaud, si trasferì. A stu puntu, a furtizza hè a sede di u Cunsigliu di u Canton du Vaud, per quessa hè impussibile ch'ella sia di l'internu.

Funzioni di l'architettura

U bastimentu di u castellu Saint-Mer hè un rectangulu, a parti inferma di u quale hè fatta di pezzi di lumi, è u pianu supranu è fattu di ladrone rossu. A parti più alta alcuni alcuna 25 metri.

L'internu di unu di i castelli più belli casteddi sucii hè in parechji maneri muderni, ma ci sò parechji ghjeschi chì anu priservatu l'spiritu di u Medievu. Da l'antichi elementi di i decorazioni sò parechje mudili di u XVI secolo adorning u mura di u corridor nantu à u primu chjaru. Scritti in forma alogistrica diverse virtù, venerati in u Medievu, l'onore, eloquenza, fideltà è altri. L'attenzione privata mera è a sala di u viscuvaru, situatu à u second floor. Ci hè una magnifica chimica, decorata cù stucu gòticu.

Infurmazione utente

Pudete truvà à u casteddu pigliatu u busu numero 7, 22, 60, 8, 16 à u Tunnel. Pudete inspetisce u lock da l'esternu à ogni mumentu. Ùn avanti sò boni hoteli è ristoranti di a cucina suiza , induve pudete manghja cun deliciosa .