Trattamentu di infezioni respiratorii aguti in a tacchina

ARVI, in regula, hà un caratteru staghjunale è hè trasmessu per ghiacciati di l'aire. Hè per quessa hè impussibile di pruteggià di a malatia in cundizioni quannu quasi ogni terzu hè malatu. A cura particulare hè dumandata a curazione di l'infezzione virali respiratrice aguda in a tacchizzata, postu chì hè impurtante di sceglie i medicini ghjustu chì ùn ponenu micca a salute di u zitellu.

U primu puntu chì devi esse a nutari, cù u SARS in una mamma d'infuriatura, l'ambrati ùn deve micca firmatu. U fattu hè chì ancu prima di l'apparizione di i primi sintomi, l'agenti causattivi di a malatia anu sappiutu di trasfurmà u corpu di u zitellu in u lettu di mamma. Perchè, per aduprà a buntà hà limitatu l'accessu da u corpu di a mamma à a ricetta d'antichi chì aiutanu à a lotta contru infezzjoni.

Da trattà un ORVI?

Cumu si chjappà a temperatura di a mamma d'invalidazione deve esse decisu solu da u duttore assistente. In regula, quandu u ghjutu amparatu hè prescrittu l'usu di viferon, ribovirin o un antivirali per a infermiera , chì u so effettue nantu à u corpu di i zitelli hè di almenu cerche investigate. In ogni casu, pigliate a medicina cun cura, cù rigalu rigurosu di a dosa è a cura guardà a retazioni di u zitellu. Certu, quandu una allergia succorsa, a droga deve esse rimpiazzata per una altra.

ORVI o ARD in una mamma in infermiera - hè un fenomenu cumuni pocu, perchè ùn anu aghjustatu è panicu. Per riduce l'effettu di i medicazione nantu à u zitellu, hè necessariu di fà un cronchulu di alimentazione propria. Scuprite chì tempu a cuncintrazioni di a droga in u sangue hè di u livellu più altu - sta informazione ponu esse truvata in u manuale di u dispusitivu o dumandendu un specjalista competente. U tempu di l'alimentazione deve esse elettu da modu chì u livellu di a droga in u sangue, è, rispettamente, in u latte materno hè minimu. Allora vi reduce l'effettu di a droga in u corpu di u babbu.