Ninos à a spiaghja

I parechji si dumandenu sempri cumu si cumportanu à a spiaggia, quandu i zitelli sò cun elli, è chì fà cù un zitellu. A priziu di diventerà nantu à e vacanze, perchè ellu surtia una bona impresione nantu à tutti. Per quessa, in questu articulu vi cungoceghju cun qualchi suggetti nantu à l'urganizazioni di una vacanze famosa è riccu cun i zitelli.

I fate di i platti per i zitelli

Hè sempre piacevule nantu à una suli calzoni o splash in un gentile acqua di u mare è guardate cum'è facenu i vostri figlioli. À i zitelli ùn avete abbandunatu, pudete diversificà u pastime è offerta à i zitelli una varietà di ghjochi:

  1. In u mare puderete ghjucà incù sand, custruite i castelli sand. I picciotti di adurà e so picciriddi i figlioli avè bisognu à piglià e jugui per a spiaggia: un culu inflatable, un mulinu di sabbia, ruscelli di i zitelli, spatuli, cugliuni è di molde - cun elli pudete fà sfarenti "pasochki", o ghjucanu à u giardinu, per esempiu.
  2. Cù i zitelli più antichi, pudete puru passà u tempu cù u beneficiu: traspiegenu lettere è numeri da guituli è cunchili, cusì ritendu u materiale passatu è apprendu una nova.
  3. À u mare, hè bonu per ghjucà i ghjorni di sviluppu chì devendrà l'attinzioni. Quandu i zitelli santu, vanu à reste è si ghjittiani sottu à u parapu, à quelli tempi, si cuncentrani assai bè è pudete puru "parulle" o altre ghjocu offriti da voi.
  4. Puderete cullassi, alga è cunchiglia, mette in un piattu, è permettenu chì u zitellu serebbenu disassemble in pilastri separati, questu pianu garifie a qualità di i motivi. È puderete aghjunghje figurines di diversità animali è di e persone, chì favurisce a fantasia è a lògica.

Prudutti di a spiaggia

Quand'arete decide di andà à u mare cun un infante, avete bisognu di cunsigliu un duttore perchè ellu ricumandarà i preparazione di primi aiuti è i prudutti di a pelle per a robba dilicata in u sole. Assicuratevi di piglià un kit di primi aiutu cù i medicini ùn solu per u zitellu, ma ancu per l'adulte. Ùn ci anu da esse drogherie cum'è: protector solarium cun un altu gradu di prutezzione, antipiriche, antisépti, disinfettante, analgésicu; da di malhezza è di l'avvilanamentu, panthenol, finu à l'ingrossu, u vesgiu è u linu di cotto.

Per prutezà i zitelli da u catturariatu , di sunburn è l'ipotermia, ùn esse micca u primu ghjornu per un longu tempu per esse in a spiaggia è in l'acqua. U megliu tempu per truvà nantu à a spiaghja hè prima di 11:00 o dopu à 16:00. Assicuratevi di lubricate u zitellu cù u filtru soli. Sottucugulà si pò esse si u zitellu hè in l'acqua per un longu tempu, o vai in a spiaggia in a robba wet. Certi picciriddi appena anu una ora per natà in un capu di battiri di bagnu o natari, per avè a pulmonite, perchè ùn anu micca sottumessu à a fatta subcutània, è u corpu di u zitellu rifredate rapidamente.

Inoltre, i zitelli anu bisognu di pisci è robba pà a spiaghja. Pigliate cun averebbe in gattu di ghiacciata, perchè e cames di u zitellu ùn sò micca rimesse nantu à a sullietta o rocca sulliuzzi, per esempiu, bassa di natari (swimsuit) è bracciale securte removable, è di un mantellu chjaru è di pappagallo e un panamale necessariu per i ghjoculi nantu à a spiaggia.

Esaminate a sita da u locu induv'ellu u zitellu hè ghjucatu - sopra spessu u vetru, u filatu di altri benzini pochi sò micca vistu à a spedizione di u spiaggia.

Seguretat in acqua

Quandu i zitelli ghjucanu à a spiaggia o fassi in l'acqua, nisun casu ùn sò micca esse tastati da l'adulti. Quandu u zitellu passa per splash in u mare, hè necessariu di mette nantu à una chjuccula salvata o di un cerculu. Ùn permettenu micca di i zitelli nantanu à a grandi prufundità. È finu à chì u zitellu abbanduneghja u mari, assicurà a secca cun una bagnata è cambia in ropa secca.

Pranti in vacation

Un articulu impurtante nantu à a festa hè l'alimentu di i zitelli. S'ellu hè u vi piglià vaghjime à una pensioni d'alta classe, sta dumanda hè ridutta solu à manciavvi nantu à a spiaghjette, perchè in sti istituzioni sò osservati e norme sanitarie è e regule, ancu di fà un menu apposta per i zitelli. Ma, si penserete, allughjendu l'abitudine, hè megliu preparà a manghjà, in questu casu serà a megliu scusa è a vostra famiglia ùn si pò esse risichu d'arentisce disenteria in un cafe di u calà di qualità. È per i zitelli sottu 3, hè megliu a seguità a dieta è aduprà prudutti à u listessu rispettu à a casa è ùn dà micca una cosa nova per pruvà. Ùn puderebbe cumprà nulla nantu à a spiaggia, solu i frutti, perchè l'alimentazione chì vende, puderanu digià annunziate in un ghjornu, è ùn si cunniscianu in quale cundizzioni hè stata preparata è almacenata.

Basatu nantu à sti cunsiglii simples, avete una maraviglia di vacanze cù i vostri figlioli, è ùn sia micca eppdultatu da ogni prublemi.