Appliqué da servilli

L'interni di casa, decorata cù i so creazioni propii, pare cusì cunghjunghje. Dopu tuttu, l'artisti face a so ànima in l'articulu, è per quessa hè ghjustificatu per noi. A applicazione hè ancu una maraviglia di a creatività. Dunque chjamati l'imaghjinucciati da a costruzione nantu à una tela o incullate nantu à i taglije di colore stampatu di diversi materiali. Pò esse fille, cunce, groande, pebbles, tela, eccu avemu a parolla di a creazione d'una applique da stu materiale improvisu, chì certamenti hè in ogni casa - servitori. Sò scurtati in picculi pezzi, è apparinatu cù i so dete, perchè sò cundizzioni. Piglionunu i contorni di u ritrattu, è ricivinu una appliuzzante è voluminosa di e napulitane. Cù piace piacè creà belli ritratti di i zitelli. Tali exerciti sò utili per elli, perchè l'aricchi di toffelli sò sviluppati un pocu cumpagnu di e manu, chì hè cusì impurtante per i futuri studenti. E se decide cù u so zitellu per fà un bonu fattu articulu, u vostru aspetta un passatu cumminatu cumuni. È se ùn site micca sicuru, perchè ùn sapete cumu fà un applique di servilluli, pruvate - hè abbastante semprici!

Applique "Fiori" da e napole

Invita u zitellu per aduttà u muru cun una cumpusizioni di bellflowers. Per fà quandu avete bisognu:

Allora, l'appruvazioni propositu di sumenti purcii hè realizatu in a secunna sequenza:

  1. Taglioli in a larghezza di freccia di 1.5-2 cm, separate è rintra in i pilone.
  2. In una cartula di cartulare bianchialu, scrive 5 campane (una più ca l'altru) cun un lapis è i tagghianu.
  3. Adupramu u pegà PVA à i sputichi è cola i piluli di servitori torci.
  4. Di carta verdi, aghjustò a scimali, ancu in u numaru di cinque pezzi. Avete bisognu di dui foglie, un zòcciu di a pianta è cinque breve rampi.
  5. I seculi sò pegati à e basa di e campane pronti.
  6. A cartuni culurati avemu attaccati fiori, da u restu di a pianta.

Bellini campane sò pronti!

Questa applicazione di lumps di servillaje pò esse situata in un corpu e dicurbu cù una stanza. Se vulete, l'articulu hè assai adattatu per una cartolina. Scrivite un salottu annantu à u spinu di u pruduttu.

L'applicazione di e napole "Yelochka"

Tali applicazioni di servillaje cù i so propri mani pò esse preparatu spartiu per i vacanze. Avemu suggerutu chì aduprate l'applicazione di l'"arburianu di Natale" cù u zitellu. Avete bisognu:

Cusì, per a fabbricazione di applijna di u Novu annu, avete bisognu à seguità:

  1. Prima, preparanu a preparazione di u simbulu d'annu. Scegnu nantu à u cartulare cù un pezzu semplice è i boli di Natale nantu à questu. Se u zitellu spressione u desideriu di fà tuttu ciò, preparanu una stencila in forma di un àrbulu di Natale in anticipu. Chì u caprettu di scriviri la figura.
  2. Allora v'avemu bisognu di taglià a tolla.
  3. Rvem servitori in a strapiana è formate i dete d'un altru di elli.
  4. Aduprate a cola nantu à a basa di u pruduttu è ponite u cuscinu nantu à a cima. Se tenete un bastone di glue, a cola pò esse appiicata direttament à i servitori torci.
  5. Quandu sò circhiati, ci ponemu balli di servitori di culore - perchè anu da esse fattu cù ghjoculi di Natale.

Fattu!

Se ci attache un loop di filu à u cima di l'arbre Natale, u pruduttu pò esse pinnutu nantu à un veru arburu o un muru.

Comu pudete vede, l'appricazzioni di e napulità per i zitelli sò simuli di fabricà, ma sò assai sgranati. E più impurtanti - i zitelli anu piace in u prucessu di travaglià nantu à elli è sò sanu cun u risultatu.