Cumu si puderà furnisce i jeans?

Sempre da sicuru, avete almenu un paru di jeans in casa. Questa parte di u vestitariu ùn ci ne stava fora di moda per un pezzu tantu è ùn hè improbabile chì questu ferenu tuttu. Cùbbuvatu è cunfurmatu, anu longu u capu di i cori di e donne di a moda.

Avete bisognu di u valdu di i jeans?

Sè dumandate questa domanda in a patria di i pappelli di a moda, pudete avete micca cunnisciutu a risposta. U fattu hè chì cun cura in currezzione ùn hè micca bisognu à tutti. I pruduttori sustene chì hè abbastanza per lavà i jeans à una temperatura di nimu più di 40 ° C è ùn esiste micca prublemi, ma l'infurmazioni nantu à i reguli di lavatu hè indicatu ind'i icone nantu à l'etichetta .

In verità, in a lavatu di bassa temperatura, immediatamenti dopu à a terminazione, sparghje solu i pantaloni. U cotone hè perfetta, è dopu chì s'assiccenu i pantaloni sò in cundizione perfetta. Se avete supiratu a temperatura permissibile, è dopu chì lavara a robba, pareva pare u rag ragruppatu, ùn hè micca a quistione di voi si ne avete bisognu di valdi. Solu à fà questu hè necessariu di tutte e regule.

Cumu puderà ferru u to jeat?

Prima di ferru u to jeans, leghjite l 'infurmazioni nantu à l'etichetta. Per ogni tipu di tela, hè un regimellu di tempura. Se l'usu di u ferru hè permissibile, pudete vede in l'urdinamentu, à quale tempura puderebbe vede u to jeans. Quandu si tratta di una prima variante di l'estiu, hè abbastanza per stabilisce u moddu mediu. Se lavavvi un paru brutta di pantalon bianchi in acqua cale, ci anu da esse ghjustu annunziate à e temi più ghjunti è ancu cù vapore.

Per fà e so robba durate più, aderiscenu a cunsiglii basi nantu à a ferru di i vostri jeans bè: