Comu lavare di lino?

Più di più è più spessu Preferimu cose fattu di tessuti naturali. I roti di lino sò in una grande dumanda, in particulari in l'estate. À gustu à u toccu, transpirable, hà una un'estanza più notuali - cù u passatu di u tempu per esse di blanc e più suave.

Cumu lavu prodotti di linu?

Questa mena si deve esse in seriu. Per guardà e cose in a so forma è a qualità originali durante un bellu pezzu, cunfirmate se pudete cunfidenza di acqua dura è di pollu, chì cuntene assai ingredienti aggressivu, è ancu in l' assecurante di a machina prima di lavare. Aghju dettu chì u lavu in manu hè preferibile, ma si a manu tenenu un regimumitu specialu per u tessili delicate, pudete puru l'utilizà. Hè necessariu per assicurà chì a robba ùn vene micca in cuntattu cù u cloru, perchè pò pèrdite a so forza. Allora pigliate pocu minuti per studià a cumpunimentu di tumbaturi è di puzzicatura.

Prima di lavà di linu di colore in una machina di scrivitezza, ricordate chì questu materiale hè un sodiscente assai forte. Per assicurà chì e raghji ùn sò micca mischjungati, ùn deve esse tanti acqua quantu pussibule. Ùn hè micca superfluitu à utilizà l'agenti di purificazione per tessuti dilicati. Questu avete aiutu à prutezzione di i vostri bè per mudarà. Poniate attenzione à u polu particule chì cuntene granuli di culore.

Ùn si scurdanu di quina temperatura pò lavà di lino. Questu hè un materiale speciale è deve trattatu cun cura. Unpainted and white things, senza teme, sò abbastanza bbonu per lavà o fracete . Ma a ropa di colore ùn deve esse in acqua, a tampiratura chì supira a 60 ° C.

Evitevi u sole di u linu nantu à u linu dopu avè finitu lavà, perchè ellu hà avè un effettu perchè à u materiale, è pò assittà. Pruvate di sferisce un pocu mullatu, ùn ùn perderanu micca e so forza è serve per parechji anni più.