Cumu si neve l'oru in casa?

Prutibilmente prima chì ogni donna moderna ùn ci hè una talione, cum'è a pulitura di l'ornamenti d'oru. I prudutti di stu metal noble doppu un tempu perdè u so apicultore uriginale è ùn vede micca più attrattiva.

Agree, cù un ghjornu spusatu è spaccatu ùn hè particularmente piacevule. Inoltre, ùn hè micca sicura - arghjintassi pardunati pò causà inflamazioni di u lobu d'ombra, è cù u piercing in generale tuttu hè assai più seriu. Hè per quessa di ridere di sti guai, hè assai impurtante per sapè cumu bastamente l'oru in casa. Di sicuru, pudete dà una catina, bracciale, colgante, ardi o aranci for professional cleaning. In ogni casu, se u tempu permette, hè assai più faciule è più prezzu per fà in casa.

Oghje, sò assai prudutti diffirenti sò cunnisciuti, cum'è l'oliu di limpe à a casa. In ogni casu, parechji di elle altanu assai di dumande. Per esse di clarificà a situazione, in questu articulu parvarammu di cumu pudete mette a vostra preziosa ghjuvelli per esse in casa.

Pudemu l'oru cù a pasta di tela?

Hà sorinissima, però, u dentruffru spontaneousu aiuta à affruntà una scorcia scura è di terra nantu à l'ornamenti d'oru. Una pasta o polu hè appiicata à u pruduttu è cuscugliu cù un sapienti di dente. Allora u pruduttu deve esse lavatu cù acqua corrente è asciugate seccu.

In ogni casu, anche tuttu a simplicità di u prucessu è un bonu risultatu, parechji dudanu dubbienti ancu s'ellu hè pussibile di necire l'oru cù a pasta di tela. E micca per nunda. In fattu, u polludu hè un sustegnu abradatu, cuntene grani chì ponu scarrà a superficie.

Per quessa, ùn hè micca necessariu d'utilizà o pasta o in pezza per i prudutti di purificazione cù pedi o idee nantu à l'ornamenti.

Inoltre, assai sò preoccupati chì l'oru biancu pò esse pulitu cù pasta di vinu. Puderaghju micca. Per questu quì, hè persunale d'adopru un tela putilla, cum'è tergalu, senza pignera brutale. Questa alea cuntene solu trè metalli (oru, nickel è copper), pò esse uttene facilmente. A pruduzzioni di denticulina in questu casu anu da fà per dà a superficia di a dicurazione.

Cumu pulisce l'oru cù ammonia in a casa?

Per ritornu u pruduttu luce è radiance, basta à utilizà tres sustanzi simile: ammonia, detergente in louisiana è acqua calenta assai. In un vetru chjucu mmiscatu:

In u mistu risultatu, mette u oru è si allora 1-2 ore. Dopu chì u pruduttu pò esse sbulitatu, rinfriscà sottu à l'acqua corrente è fretu cun un rag duche.

Ci hè una scelta simplista, cumu si pulisce l'oru cù ammonia. Hè necessariu di preparà una pasta di ammonia è imbottita in tìpulu d'acqua. A misura hè appiicata à ghjuvelli, di scorcià è di acellu cù l'acqua corrente.

Cumu in casa puderaghju puru l'oru cù perossu di l'idrogenu?

Per liberà di l'oscurante è a pesta nantu à oru, aiutà à una misura simplici è efficae:

Tutte e cumpunenti averebbe bè ridottu, suttate u pruduttu in un lìquidu è si lasciate per esse puliti à 20 minuti. Allora, cum'è a solitu, rinfriscanu sane è fretu secondu cun un pappallu.

Pigliate a soda cun oru

Siculu chì e sustrai urbitanti cù particles grandi ùn sò micca particularmenti cuddini à i prudutti di oruru, a quistione di se esse possibbi à purificazione d'oru cù soda hè abbastanza lògica. Inoldu, a diversità di u polu dentale, u soda dissolve facilmente in l'acqua è rresponde incù altre sustanzi. Preparate una strumentu per a limpeza d'ore nantu à soda hè assai simplice. Per fà questu, avete bisognu:

U pezzu hè spressu in u fondu di u cuntinuu, a solució di sosa hè spesu in ellu è l'oru hè allughjatu per a notte. A matina, ogni ghjenuvine sarà lavata cù acqua è asciugà secca.