Cumu pò uttene anticoncepciale?

Sicondu datu statìstichi, u metu più cumuni di contracepzioni hè l'utilizazione di medicazione contraceptivi. Sò assai usati da a so facilità di usi. Fighjulanu elli in più dittori, è in particulare anu da cercà a manera di biviri boni pustulugia di nuvulinu.

Cumu si traballanu contracepivi urali?

A cumminazzioni di l'hormone in such medicines hè sceltu per esse cusì chì u fondu hormonal di u corpu femminili cambia, è eventualmente u prucessu di l'ovulazione hè impeditu.

Inoltre, a maiò parte di sti drogu anu un prublemu, u so anche anti-effettu di l'impurtante: quandu sò stati ritruvati, cambia a membrana uterina, chì impedisce l'appiccicazione normale di u ovu fetu à u mùulu d'urganu.

À u stessu tempu, i contraceptivi cambiani a cumuzzioni biocuimica di u molu cervicu, facenu più densu è viscu, chì face a mutilità di i sperma.

Cumu cuminciate à piglià pidini di cuntrollu di nascita?

Tutti i contraceptivi orali sò stati tomti da 1 ghjornu di u ciculu. A durazione di admission hè 21 ghjorni. Dopu questu, ci hè un spaziu di una settimana (7 ghjorni) è da piglià a droga hè cuntinuata.

Semu devi esse nutatu chì ci sò e drogues chì sò dritti per una accultura constantemente. U prugnu cuntene 28 pillette.

Hè nutate chì l'usu di a menstruazione di contraceptivi hè presentu, ma l'attribuazione ùn hè micca cusì abbundante è curtu.

E duvereveri seguità quandu anu utilizatu contraceptivi orali?

Quandu u pigliendu qualcunu di medicazione per a so efficace, una donna hà da piglià parechje nuvole:

  1. In nisun casu ùn ponu micca scunvule u regimen di a droga è saltà.
  2. L'antìccio eranu pigliatu ogni ghjornu in u stessu tempu.
  3. In a mancanza di a menstruazione, hè necessariu di cuntinuà piglià a medicazione è cunsultate un duttore per escludiri a gravidenza.
  4. Se una donna scurdate di piglià una pillette, poi:

Per separà, hè necessariu di dicerà cumu per a stallazioni di puzzichetti contraceptivi. In a maiò parte di i casi, a donna cumpreta u pacatu di a droga è ùn principia micca una nova.

Finu à quandu pudaraghju i pills di cuntrollu di nuvità?

Hè difficiuli di dà una risposta senza dubbbu à questa pregunta. Allora, un gruppu di giniculini assicura chì u corpu femminili deve un furore (6 mesi) dopu à 1-1,5 anni di piglià such droghe.

L'altri medici à u contru, - dì chì ùn ci hè bisognu di una rupture, perchè u corpu hà accustatu à un certu ritimu in questu tempu è questu feranu a un fallimentu di ciclu.

In cunsiderà i risultati di i studii cunduti, pò esse dichjaratu chì i contretti moderni sò disignati per a accusazione constante, è questu ùn face micca in u sviluppu di e cumplicazioni è viulazione di a funzione femminista.