U travagliu cù adulescenti adulti

U cumpurtamentu cumplicatu di un adulescente hè raramente senza trovu è bellu aspessu hè un caratteru ughjettu. Per quessa, i metudi di travaglià cù i adolescenti difficili sò, prima di tuttu, sò basati nantu à a relazione di i genitori cù i zitelli. In ocasioni i zitelli à l'aduranza sò spessu resistenza à u rigidu framework chì sò state. Questa reazzione di protesta pò esse riflessa in diverse desviazzii in cumpurtamentu. In a maiò parte di i casi, rievane esse rializate inconsciente, ma a maiò parte di l'adulti pensanu chì u zitellu face vene da intruduzzione malintenziali è cunnisciutu bè. U travagliu cù i adolescenti difficili hè basatu annantu à a relazione di trust è identificanu e cose di u malu cumpurtamentu, se ùn sò micca in relazione cù i prublemi di a scunfitta di u sviluppu psicofisicu.

Ogni travagli educativu cù i adolescenti

Spessu in parenting, i paisani è i duttori facenu i stessi errore. Cù l'cumpiacenza di l'adulti, i zitelli spaguasenu, troppu locu "falsa crianza", è in casu di manifestazione di terzezza, u zitellu deve a vede a resistenza, ma micca esaminà a so vuluntà è u caratteru, à volta una solu pussibuli cumprendi. Inoltre, in u cunflittu tra dui parenti, i prufessori ùn pò accettà a pusizione d'autore, hè necessariu à esse in u mezzu. Quandu l'adulti dumandanu obedientzia inchiudenza, questu limiti a capacità di u zitellu à sviluppà a so propria idee, per esse indipindenti è spessu porta un cumpurtamentu aggressivu o, à u cuntrariu, à rigidità è d'isolazione.

U travagliu di un psicologu cù difficult adulescenti hè un inalienable parte in u prucessu di corruzzione di cumpurtamentu. Ma questu hè un prucessu cumplessu, cum'è u psiculugheru hà bisognu di truvà ghjunghje per interessà l'adulescente in una nova direzzione di a so strada. Di solitu duranti stu pirìudu, i zitelli refuse à travaglià, studii sistematicamenti, ecc.

Perchè in parechji rispetti, u mutivu di u cumpurtamentu dipenditu di un adolescente difficultu ci hè in i difetti di a crianza, travaglià cù i genitori hè ancu un elementu mandatu in u prucessu di correzione.

U risultatu pusitivu in u travagliu indivìdu cun un addevu difficultu deprezza in parte à se u maestru (o u principiu) si crede in a possibbiltà di cambiamenti in u zitellu stessu, in i so prospietti.