Educazione sexuale di i zitelli

Mentre chì parechji parenti anu studiatu libri di testi nantu à l'educazione sessuale di i zitelli, mentri àutri si risananu micca chì u tempu di "pensà à quellu" in i capeddi di zitellu hè dumandatu questu quistioni naturali: "Dette quì sò vene?" O "Perchè aghju scrive è a mo mamma ùn hà micca ? ».

À l'età di trè, i zitelli sò digià cunnisciutu solu di u sessu chì appartene à. Basatu nantu à ciò ch'ellu hà vistu è senti, u zitellu pò ancu cuncludi chì a zitella hè cum'è una mamma, è u zitellu hè un papa. L'età di trè anni hè cunzidiratu u più favurevule per u principiu di i parenti cunversi nantu à l'educazione murali è sessuale. Spessu, i zitelli si strufinentimenti i so genitori, sgaggerdi cù dumande urigginali. Sì ùn avete micca pronta à risponde à l'ora, dicenu à u zitellu sinceramente, ma nantu à a seconda domanda - ùn nigà micca u zitellu una spiegazione accettable.

Principiu a cunversazione di l'educazione sessuale, si cumpurtava naturali, cum'è in discussione di qualchì altra parte, ùn avete bisognu di fà stu avvenimentu "speciale". Quandu parrava cun un zitellu, chjamanu tutte e cose da i so nomi propri, evitenani l'arguttu è a vernacula. Pruvate micca di ritornu a conversazione troppu - prima, risposta à e quistioni chì u zitellu dete. Pruvate di parlà a lingua intelligibile à u zitellu è dà l'esempi di a vita, cumpresa a vostra esperjenzi è a participazione. Assicuratevi chì a vostra risposta à a dumanda satisfeite u zitellu.

A peculiarità di l'educazione sessuale di un zitellu di età pregevule hè à sapè cumunicà cù u sessu oppostu. L'educazione sessuale di i picciotti incù parechje discussioni nantu à i attitudini in lasciami è u cumpurtamentu versu u sexu devuratu Diciarè à l'omu di u futuru chì i picciotti avianu sempre pruteggirannu i zitelli è trattate cù rispettu L'educazione sexuale di e zitate hè basatu annantu à a furmazione di e qualità di una futura mamma è a mòglia. I Corsi sò cuntenti di ghjucà u ghjocu "figliola", pruvatu à u rolu di l'adulti.

L'educazione sessuale in a famiglia sia parti di u sviluppu generale di u zitellu, chì puderanu formar una personalità sana in u so.