Cartolina per mamma cù e vostre propriu mani

U rigalu più piacevule è favuritu per ogni mamma hè a creatività di u so zitellu. A carta di felicità per a mamma pò esse fatta in parechje manere. Ccà considerate parechje scelte per una cartolina nantu à u papel per mamma di u più sèmplice à u più cumplessu.

Applique in una cartolina per mamma

Questa manera di fà una carta di felicità pò esse faciule direttamente ancu da un zitellu in a kindergarten. Per travaglià, bisognu di carta di culore è cola. Hè ancu necessariu di fà u paper corrugated è u paper finu di u pergamena.

  1. Da u paper fino rosu, aghjustatu da dui casali cù 5x5 cm. U paper corrugati di culore giallu hà da cut un cerculu cun un diametru di 5 cm.
  2. Fate a carta à a mità è da volta in a mezzo. Per fà facilità u travagliu, pudete sculaccià un quadratu, perchè u zitellu sarà più faciule. In sti ligami facemu noi corti di 2 cm in largu.
  3. Avà, ogni petali hè stata in un lapis. Portonu un lapis in a fine di u petali è venti a bocca.
  4. Per ogni fiore stanu bisognu di duie sti vozi.
  5. Seretinku hè fattu di carta corrugata gialla. Pusìamu un lapis in u centru di u cingulu è cumincià à scoglià u papiru attornu.
  6. Questu hè cusì chì a nostra pruprietà per u mezzu s'assumiglia.
  7. Avà avè avè guverni u fiore. Per fà quessa, aghjunghje i petali è a cola à tutti, è aghjunghje u mezu.
  8. Da cartulare di colore, facemu un basu per una cartolina. U vase hè statu macchianu stampatu da cartuni culurati è pegati à a basa. Tagliemu tagliate u fogli di carta verde.
  9. Comu u risultatu, pigliate un vuniru cù narcissus.

Carte volumetricu cù e so mani mamma

E cunsiderate cumu fà una postal bella à a mo mamma, per i zitelli in età scritta. Per u travagliu hè necessariu preparà:

Una cartolina per a to mamma hè fatta in seguenti strada.

  1. Fate in pezzi un fogghiu di cartuni. In a prima metta piglià un quartu di una camomile.
  2. Tagliate u fiore in a prima mette di u contour.
  3. Tagliatu un rectangulu di cartuni culurata, ugnunu in grandezza à u spalle di a cartolina. Di carta culurata hè un quartier di chamomile. Cù l'aiutu di glue-pencil aghjughjemu questi sputichi à a cartolina.
  4. Questu hè cumu questu l'appiicazione nantu à a cartulina per a mamma vedi stu stadiu.
  5. Avà da u cartulare culurata trè quarti di camomile, ma più chjucu. Facemu incisioni per fècenu petali. Utilizendu un cuteddu o un lapis, u pudemu torce un pocu.
  6. Fixemu a parte di camomile in un scoccatale di duppianu. Da u piuviru o di altru materiale, cutà u centru di u fiore è aghjunghje.
  7. In seguitu, tagghja una casella di cartuni è pruduce bè cù l'arme. Cumu signu una cartulina per a mo mamma depende di a ragiunata chì hà fattu. In questu casu hè un rigalu per u ghjornu di una donna.
  8. Cumplementu, cù l'aiutu di parechji ornamenti decorattivi, ci decuranu l'internu di u regnu. Fattu!

Un rigalu à a mo mamma: una cartolina folding plegable cù i mo propriu mani

Eccu un altru modu interessanti per fà una cartolina per a mamma cù e so mani per i zitelli più vechji. Eccu un modu chì pudete in modu sensu annunzià una cartolina per a to mamma.

  1. Da u cartulare culemule un rectangulu chì aghjustanu 30x14 cm. Demu a pagamuna à mezu. Equvii anch'elli in paglia à a meza.
  2. Cogliu a pratica in un accordione è rende nantu à un rectangulu 5 cm d'amparate, 6 cm altu. Tagliata. Da u cima di u puntu hè necessariu retrocede almenu 2 cm.
  3. Hè ciò chì devi esse.
  4. Cumu aghjustate è tagliate a corte. Da a misura 3.75 cm à i lati di u rectangulu. A prufundità di i fessee hè di 0,5 cm.
  5. Da u cartone giallu avemu chjappu u vozzu cù i lati di 30x7cm. Told in half. Halves, affissante, secondu in a photo.
  6. Forsi l'acordeiu è a misura da u spaziu di u liceu di 3,75 cm. Scopre un tottu di 0,5 cm. Facemu u listessu da u fondu.
  7. Avà u mumentu di l'ornamenti hè ghjuntu. In a cartulina giurava pudete fà una soluzione o scrivite felicità à a to mamma. Pudete utilizà cilesti o fiori, buttoni è culori.
  8. Cumplementu, inserisce i slottagni unu à l'altru à combine i dui spazze. Era una cartolina assai originale.