Hè per quessa ùn pò micca ghjunghje u vostru scopu: 25 razze

U 2018 hè principiatu solu, chì volenu chì tutti l'altri anu da esse u tempu di fà una lista di ghjunte per l'annu dopu. E si sapi perchè parechje persone pensanu chì una lista di listessa hè nunda ma mimosas?

Sì, perchè ùn anu micca bisognu di alcuni quellu chì era in sta lista. U mutivu di questa fallimentu ùn si trova micca in a mancanza di propiu, qualchì sfurtura fantastica, ma in l'implementazione sbagliata di i miri setti. Hè u tempu di riparà a situazione. Eccu 25 razze mutivi chì ùn viaghjanu micca solu capisce chì a lista di u pianu di u annu di l'annu sughjene nantu à carta, ma pudete fà passà comodamente cù l'implementazione di i vostri piani.

1. Chjamemu assai di tutti in una volta.

A maiò chiancuri suggerenu immedtamente a piglià a implementazione di quarchima cosa glubale. Cridite à mè, quantu rapidità hà cuminciatu à ottene questu goal, basta cuspere stu sughjettu prestu. Ideale: ogni ghjornu per fà u zitellu, spertu ùn hè micca assai tangibule, passi versu u chjamatu. Questu prucessu pò esse paragunatu, per esempiu, cù manghjendu un pastellu. Allora, o si muzzicà una gran porca lestru, savore tastà un pasticceria testa o in un minutu ti dastarà tutte e touttu è in u risultatu ùn vi sentate piacè è satisfaczione, ma solu a pesurazza in u stomacu.

2. Demu a rapidità.

Quandu a motivazioni cumincià à esse uparighjate, sguillate dinò u libru, chì in u principiu di l'annu pintau u so goal in detail. Per esempiu, à a fine di l'annu vo vulete cumprà un novu caru, scurdate di guidà in transportu publicu impastitu. Indubbiamenti, hè difficiule di travaglià senza vacanze, per passà. A volte volere rinunzià, pigliate i soldi chì hà guadagnatu è vai da vacanze. À quelli mumentu, hè ideale per vede à u vostru glider, induve hè dettu, perchè avete bisognu questu soldi, ciò chì avete salvatu è cumu a vostra vita cambia cù a compra di l'auto.

3. Ci cuncintranze solu nantu à aspetti negattivi.

Per esempiu, vulete vulà andà à l'estiu in forma furfetta perfetta, perchè parechji volti. Cusì, per salvà a vostra vita da l'affari negativivi (in questu casu hè u pisu di pesu), hè impurtante d'aghjunghje pusizi pusitivi à questu (pò esse dancing training on a pylon).

4. Semu troppu esigenti in rilazioni à noi.

Prima, avemu prumessu di manghjà menu dulce. Allora perdemu a nostra motivazioni, e mani facenu e so bocca, quandu ùn avete micca, à 23:00 sieghjate davanti à u vostru laptop cun una chjuche di Napoleone. In cunziguenza, anu ingeratu cun sè stessu, è questu ùn sarà nunda di bonu. Puderete un pezzu di qualchì cosa percizzatu, ma cusì savuroso. Pigliate un brevi breve è analizà per chì vo vulete manghjà menu alimentariu dolce, ciò chì vi darà, chì questu quì cambiassi a vostra vita. Believe me, in u futuru, a forza di volunniu vi ringraziarà.

5. Ùn avemu micca tutti sapemu per formule i nostri golustamenti correctament.

Ci hè un cuncettu di "mira intelliativa" (scopi SMART). In questa frasa SMART hè una sigla, sciuglieru cum'è: specifiche, mensurable, achievable, relevant, time-bound. In breve: fate mette miriate realeistichi specifiche chì puderete ghjunghje in un certu periodu di tempu.

6. U pensamentu eranu.

Se pensa à parte di vede fumu, ma in casa o in u travagliu cuntinueghja sempre stensu, da puderà impurtà. Prima di principià qualsiasi cambiamenti, eliminate a negativa in a vostra vita.

7. Avemu un sbagliu in gestisce u nostru tempu.

Tutti sò diffirenti, ma per chì u travagliu in a vita d'una, una altra persona ùn pò esse aiutà. Ma, in fine, ogni unu di noi hà 24 ore. Sì dedicate a maiò parte di u vostru preziosu tempu à e rete sociale, da quì hè l'ora di attaccà. Forsi o passene nantu à video games o in cunvirsioni vasa cù persona tossica? Fate ridere di i devourers di u vostru tempu.

8. Simu sò solu.

A parte più durata hè di fà solu. Qualchese ermità ùn anu micca cunsideratu, a ghjente chì vole à avè bisognu di comunicà cù l'altri. Cercanu qualcunu chì vi andassi cun voi per a stessa strada. Believe me, hè più faciule per dui per supervece e prublemi.

9. Limitazioni finanziaria.

A menudo, crede chì, per perdiri pesu, bisognu di cumincià à camminisce in u salottu caru. In fatti, ci sò assai modi costu menu per ottene i scopi.

10 U sò spessu distrettu.

S'è avemu avè centru nantu à ciò chì hè veramente impurtante, hè ura di eliminà chì sempre distracte a nostra attenzioni. Quì tuttu hè scrittu à a priorità. Cunsigliu importantu: qualunque chì ùn viaghja micca à ghjustificà u ghjustu, esaltesanu a so implementazione, u regni un passu.

11. Ùn hè micca un pianu raportatu chjaru.

Quandu ùn pudete micca assolutu ciò chì vulete, esisti una gran tentazione per rendi, allughjatu tuttu a mezza stanza. Per esse di trascuratori di u cummerciale cuminciò à un momentu di dispirazioni, un rolu impurtante si devi à a planificazione. Un pianu bè pinsatu permette di truvà l'azzioni boni. In altri dritti, quandu u Pianu A ùn viaghja micca, hè ura di inizià a copia.

12. Ogni piani di pianificazione di continenza.

Sì, succedi è tali. Ci sò quelli chì ùn anu micca un unicu pruggettu, ma ci sò ancu i persone chì anu parechji deci quelli. Ci hè chì crede un gran numaru d'alternative options, facemu preferitu à a manera più faciule per ottene u gustu.

13 Ùn vulemu chì pridichite micca.

Una altra rage per quale parechji scopi sò un sònniu. Sì ùn avete imparu à prugettu, falli. Scrivite nantu à u fogliu di passi di carta chì vi aiutà à cambià a vostra vita, turnenu in rialità. Hè impurtante dettaglio tutti, senza scurdà u principi SMART (vede punt N. 5).

14 ci fighjenu nantu à i nostri fallimenti.

Sì avete fattu sbagli, serebbe in u lamentu correctly. I prublemi per quelli chì ùn anu mai falluti. Quì hè appruvatu di ricurdà e parolle di Winston Churchill: "U successu hè l'abilità di passà da fallimentu à u fiascu, senza perditu l'entusiasmu," è cusì focuse nantu à i vostri punti di forza. Cunsiderate i sbagliati cum'è una vita vita utili.

15. Ci hè impaciente.

Nimu alcanza u so mètu per a notte. Sapete quantu volte Thomas Edison hà inventatu u focu? No, micca da u sicondu è micca da u terzu, ma da a milità. Ricurdà stu cuntu è ùn anu in prumessu chì ùn sia fatta quandu, dopu parechji settimane o mesi, ùn pò micca ghjustificà ciò chì vulete.

16. Ci hè teme fallu.

Di sicuru, ùn pò micca pruvà. Allora ùn fallisca micca, ùn vi mancu sughjirà in l'abbandunatu indiferente. Ma pudete micca principià, pruvate à successu. O vulete sentà a vostra vita in un locu, u lamentu di a vita è ùn pruvate di cambià in più per u megliu?

17. Avemu sottestimatu a nostra capacità.

Ùn avete micca u sapè ciò chì site capaci di. A capacità umana hè infinita. Tutti i fruntieri sò in i nostri capi. À u scopu è di l'autore, ùn pò pudè passà facilmente a muntagna.

18. Ùn hè micca bellu cumpatibile cun noi.

A volte chì ùn duvemu micca ciò chì vulemu, ma quella società chì ci hè inspiratu o impone in noi persone specifiche. Hè impurtante per vede à circà, per capisce i vostri vere. Quale hè chì sapè, ma forse ùn pudete micca alcuni un ghjudiziu, perchè era impostu da a sucità? Uncèdite ciò chì veramente voli.

19. Concentrate in una cosa.

I psiculoghi i sicri ùn ponu micca ne ridere di questa putenza hè un recursu limitatu. Stà spraying it à u dirittu è partiu. Hè u tempu di enfasi di una cosa.

20. Paragunemu cun noi.

Ricurdativi chì cù quale avete bisognu di cunparate, hè cun voi in u passatu. Tutti sò diffirenti, avemu tutti l'avemu a nostra vita è e caghjunu di fà, per avè l'aspittatu, avemu bisognu sopr'à parechji atleti.

21. Avemu vede nimu solu u male.

Firmà vultà invece cum'è una persona chì ùn hè micca capaci di alcuni quellu chì vole. Ricurdativi chì i vostri penseri influenzanu e vostre credenzii, chì, à u turnu, generate ezioni appropritatu. Avvicinà u specchiu. Avà un omu riescitatu ochju à voi, à quale u mari hè in ghjinochju. Tagliate à voi stessu nantu à u nasu.

22. Femu un cronu pè u ghjornu.

A spontaneità ùn deve cuntene u vostru ghjornu. Hè bisognu à un bellu prublemu nantu à a riescita di u scopu. Avà, pigliate un colpu è una carta di carta. Fate un pianu di appruntamentu di l'accionamentu di dumani.

23. Ùn pudemu micca dì micca.

Ùn vulemu parlarà assai quì. Hè impurtante nutà solu una cosa. Allora, e persone chì più spessu di "non, scusare, ma micca oghje", hè più successu chì avutri.

24. Ùn vulemu piglià a responsabilità.

U cambiamentu cumencia è finisce cù noi, i nostri azzioni, pinsamenti. Ùn ùn aspittà da u mare per u tempu. Solu pudete cambià a vostra vita. Quella tristea ùn sia micca, ma u mondu sanu ùn importa micca quant'ellu hè perfettu. Fate u vostru megliu per alcuni u vostru scopu. Ùn aghju micca a motivazione in altri. Pigliate a respunsabilità per a vostra vita.

25. Anu troppu centru in u risultatu.

Piuttostu si fucalizza nantu à ciò chì voi bisognu à ghjunghje, più forte serà u vostru viaghju à l'obiettivu. Enjoy every small success every success, even though insignificant, victory. Ùn avete bisognu chì rapidamente duverete ciò chì vulete.