Glutena in alimentariu

U glutina hè una proteina vegetale, chì hè cuntenuta in u cunchju di parechji rappresentanti di i prudutti di i cereali. A maiò spessu, l'usu di una persona sana, prudutti di u gluten, ùn implica micca cunsiquenzi negattivi. In ogni modu, l'ingestazione di sta protezamente elastica in u travagliu digestivu di u zitellu pò pruvucà un disordine intestinali, causanu allergii. Per quessa, u gluten in l'alimentariu di u zitellu ùn anu micca presentatu prima di l'età di 6-8 mesi.

U cuntrollu di u cuntenutu di sta protezzione in nutrimentu infante hà iniziatu dopu un numaru più elevatu di intoleranti di gluten à i zitelli in Europa è i Stati Uniti. Probabilmente, questu hè per una predilezione allirgica alliziana per questa proteina, è dinò per a malnutrition di a donna durante u portale di u zitellu. Prima di u libru di novi statìstichi, parechji ùn anu àbbia chì u gluten hè è ciò chì hè dannusu.

Chì ghjè glutine?

U centu, u triple, l'orzu è l'ole are cereali chì cuntenenu glutina in l'estructura di granu. Cusì, i cereali nantu à sti cereali sò potenzalmenti allergenic, è perchè anu introduttu lastu è cun est servitore.

U glutini in alimentariu alimentariu pò esse truvatu in e mezchem. In i prudutti di latte hè aghjuntu per nutrimentu. In fatti, sta protezzione vegetale pò esse uttene utile, ma solu s'ellu hè digeritivu.

U glutina di granu hè adupratu in a preparazione di prudutti semi cumplessi. U novu, u so usu quì hè spiegatu da l'aumentu di u nutrizione di u pruduttu, chì ancu salvi u dirittu di u fabricatore, postu chì hè un componente abbastanti prezzu.

Chì ghjè glutine periculatu?

U glutini, cullucchendu à u gastrointestinal di una persona sana, hè digerutu da e enzimi digestivu è hè una prima fonti di prutezione. Ma di volte in i zitelli cù predisposizione hereditaria, u glutine pò causà una malatìa rara dê raru di "malatia celiac", in quale l'impurtenza di nutrijenti in u intestinu hè indulxita. In questu casu, u zitellu hè cunnanna di mantene a dieta à tutte a vita, in u quale l'alimentu di glutina hè stata sclusa da a dieta.

U cunsumu Regular di l'alimenti chì cuntenuti di gluten à grandi quantità pò causà disordini di u viaghju gastrointestinali. "Overdose" di sta protezzione in un zitellu hè dinò incù u sviluppu di allergii à u gluten è a so intoleranza.

A intolerancia a glutina (cucurrucci celiac) si trova quannu ùn ci n'hè micca enzimi necessarii in u intestinu per u sguardu. A maiò spessu, questu hè dovutu à a genetica, ma u sviluppu di a malatia celiac pò cuntribuiscenu à u cunsumu irracionale è eccessivu di l'alimentariu cù glutina.

Sintomi d'allergii à u glutine

A riurta allergica à u glutine ùn hè micca ligata cù rashes nantu à a pelle. Inoltre, e so manifestazione si pò vedà solu dopu à 2-3 simpati dopu esse cunsumatu cù l'alimentariu di sta proteina. I sintomi d'allergiu à u gluten:

Nutrition senza gluten

Sì l'amatura è impussibile per una certa raggiuni, da quandu sceglie sustituti maternali, i mamis ti devenu preferenza à a formula di l'infantu senza glutine. Questu puderà evità bisogni cun e prublemi cun digestioni è allergii.

Per riduce u risicu di sviluppà a malatia celiac, hè megliu acquistà cun i cerezii cù prudutti senza gluten - u rossu, u corzo è u sughjettu. Solu questi 3 tipi di cereali ùn cuntene micca in a so struttura una prutetta chì hè pisanti per l'assimilazzioni di l'intestu immaturi.