Chiddu spessu chi omini Mantou?

Forsi, ogni mamma hà pensatu chì spessu è, in generale, ciò chì Mantu faciule à i zitelli. Sta prova hè guadata per cuntrolla a diffusioni di a tuberculosis. Sta prova permette di definisce a sensibiliità di u corpu à i battìri di a malatia, chì si trova o dopu a vaccinazione cù BCG, o in risultu d'infezzione.

Chì ci hè a prova di Mantoux?

U fattu di l'infezioni di tuberculosi cù e battè si deve esse detectatu à u tempu, perchè dopu un pocu tempu hè u riscu di sviluppà una forma activa di a malatia. Inoltre, questa prova hè necessariu per u trattamentu puntuale. A probabilità di sviluppà una forma attiva in i zitelli infettuti da a tuberculosi hè di circa 15%.

À quale età facenu Mantoux?

Per a prima deteczione di a malatia, a test di Mantoux hè fatta da u zitellu da 12 mesi di vita è à 18 anni. Per quessa, assai matri anu una quistione di quantu devenu u Mantu à i zitelli è quanti volte esse da fà.

Sicondu i normi in l'epidemii, a mostra di tuberculina hè realizatu almenu una volta di l'annu, invece di i risultati di a prova previa. In quelli zitelli chì ùn sò micca vaccinati cù BCG, u prucessu accumenza à 6 mesi, 2 volte à l'annu, finu à chì a vaccina hè realizata.

Inoltre, u fattu seguente hè ancu cunsideratu. Se u ghjornu di prima di qualsiasi vaccinazione hè stata fatta, hè necessariu di mantene un intervalu di micca menu di 1 mese, prima di esse realizatu a prova di tuberculina. Immediatamente prima di a prova, un esercitu fisicu di i zitelli hè guidatu, per l'absenza di signali di friddi è infizziosi. Se si sò stati trovi, u casu di Mantoux hè posposti finu à a ripresa.

Cusì, ogni mamma hà sapendu cun u spessu chì hè necessariu di fà una teste di Mantoux per stabilisce a malatia in u tempu, è per impedisce a so transizione à una forma activa.