Jodomarine per i zitelli

A prufilaxesi di diversi medicini hè di grande impurtanza per prevene i malatii di infanzia. Unu di sti medicazione hè iodomarina 100 pè i zitelli, chì inclui iodu - unu di i microelements necessariu per i zitelli è adulti per una vita normale. Iodine ùn hè micca pruduttu da u corpu umanu, è a so crescita di ghjornu must come with food. Inoltre, ci sò parechje di persone chì avemu bisatu di iodu più di l'abitudine (i zitelli è d'adulescenti, e donne chì ghjucanu e donne o tene), o vanu in spazii cun u cuntenutu sanu di questa sustanza in l'ambienti. Hanu ammanate ancu un inguimentu addiu di droghe, cum'è iodomarinu, per a prevenzione è u trattamentu di e malatie da tiroides.

A dosificazione di iodomaru picculu

A dosi di ghjornu di iodomarinu per a prevenzione è u trattamentu di carenza di iodu (chì hè manifestatu da ei malatie cum mità endemica, difusa periculosa o euthyroid boiter) diferendu.

Per a prevenzioni di i zitelli deve duminà iodomarina, in norma in such doses:

U mantenimentu preventivu hè realizatu da i corsi durante, per regula, parechji anni. Questu hè speciali in l'addezia, quandu i cambiamenti hormonal activi sò in u corpu di u zitellu.

In u trattamentu di u boffeu, i endocrinologi chjamate una dosa di 100 à 200 microgrammi per ghjornu. U cursu di trattamentu pè i zitelli hè 2-4 simane.

Iodomaru - effetti effetti

Tutti i effetti effetti à piglià iodomarina pò esse divisa in dui gruppi: reazzioni allergii di u corpu è disturbi in u sistema endocrinu.

L'allergie à i preparati di iodu, chì hè ancu chjamatu "iodisimu", si manifisteghja cum'è:

Siccomu iolu, cù u so ingrossu in quantità, hà a pruprietà d'accumulazione in u corpu, da quandu sguassate:

Contraindicazioni per piglià iodomarin

  1. Ipertiroidismu.
  2. Intolleranza particulare à iodu.
  3. Tiroides adenoma (tossica). L'sola eccezzioni hè u periodu di iulamentu di iulugia, chì hè realizatu dopu à l'operazione in u trattamentu di sta maladie.

Ùn si scurdanu i prudutti chì contientanu iodine , chì pò diversificà a dieta di u zitellu.