Inoculazione di PDP

A vaccinazione PDA hè una vacuna integrale contru tre trè malatii: sarcellulà, rubella e gattive, più cunnisciutu cum'è gattive. Da a vaccinazione di u zitellu, i medichi sò cunsigliatu di rinunzià solu in casi rari, postu chì e trè malatii sò in modu periculoso per i so cumplicature. Doppu l'età à quale u CCP hè vacunatu, sì avà contraindicazione è effetti rivoluziali, è seranu discututi in stu articulu.

Vaccination: sarcellule, rubella, gattive

Ricchardi hè una malatìa carattarizata da frebba, rash, cough, rinitis e infezzione di l'ochji mucosa. A malatia causanu cumplicature in a forma di pulmonía, attacheti, accumpagnati da u saliu di l'ochji, i malatie oculare è pò purtà à morte.

A rubrica hè una dolenza chì hè carattarizata da un sarru di a pelle. In a malatia in i zitelli, ci hè una temperatura di u corpu aumentata. A cumpulizioni di rubella accettanu e più di e zitelli, in a forma di malatii konġunti.

Parigitis o muntagni , in più di a temperatura è di a malatia, sò carattirizzati da inchieru di a faccia è u collu di u zinghulu malatu è di i testiculate inchusi in i zitelli. Ghjè per i carusi chì a malatia hè u più gran periculu, perchè ùn ponu esse sterile. Inoltre i cumplicità ponu esse noteu a sordi, a meningitis è ancu a morte.

A vaccinazione contra u simbulu, a rubèula è a scherza suggerisce a preghiera à u corpu di u zitellu di i virusi di e malatie, in una forma afflitta. I risichi di u sviluppu di effetti effetti serichi cù l'intruduzioni di a vacca sò dispunibili, ma sò assai tanti volte di menu i risichi per u sviluppu di sti malatii in i zitelli.

Quandu è induve sò i vaccini dati à u CCP?

Sicondu u calendariu di vaccina, a vaccinazione contra u simbolo, a rubèula è a scherziu duvi duie volte. A prima volta chì a vacuna hè fatta à l'età di 1 annu, a seconda volta, basta chì u zitellu ùn anu micca avutu a malatia per questu perdudu di u tempu - à 6 anni.

In certi casi, per esempiu, se i nostri parenti necessaranu andà in l'étrangerie cù u zitellu, una vacuna KPC pò esse dada à un zitellu de 6 à 12 mesi. In ogni casu, ùn hè micca effettuà u schedariu di vaccina, è l'annu u CCP farà u primu tempu.

Injection da a vacuna A PDA hè amministrattu subcutanicu. Hè fattu o in a rigioni di deltoidi di a spalla di u babbu, o sottu a spalla.

Risposte per a sarcellina, rubella, gattive

Trà e reazzioni in tutti i zitelli à inoculà a PDA, ponu esse signalatu:

Cù un risurgiu di a temperatura di u corpu è l'apparizione di una raging o inchazione di i testichi in i picciotti dopu a tilivisia MMR, i genitori devenu à u zitellu u paracetamol. Se a temperatura hè alta, u zitellu deve esse dati un antipiritu. Hè datu immediatamenti dopu à a vaccinazione à quelli zitelli chì sò propensi à cunvulsioni quant'è a temperatura di corpore sù.

Vucu e diarrea causatu da a vaccinazione di CPC, per regula, ùn mancanu trattamentu.

Reacci possibbili forti allergii in i zitelli per inoculà a PDA, ma questu hè solu un caso per million. Observatu in i zitelli è e cundizzioni cum'è meningitis, pulmonía, sordite è ancu cunfusioni in l'statu di coma. Quessi casi sò insulated è ùn hè micca pussibule di cunvalenza di manera fiducia chì a vaccinazione hè a causa di sti cundizioni, falliu.

Contraindicazioni per a intro duzzione di una vaccina PDA

A inoculazione di u PDA hè contraindicata in i zitelli chì pacenanu di a intolerancia à a proteina di l'ova di pollula, a kanamycin è a neomicina. A vaccinazione di CPC ùn hè micca fatta à i zitelli chì si sò malati à l'ora di a vaccinazione. A reintroducerazione di a vacuna CCP hè interdetta per quelli i zitelli chì anu avutu u tempu duru a so prima vaccinazione di a PDA.

Inoltre, l'intruduzione di a vacuna PDA à i zitelli chì anu soffrenu da u SIDA, VIH è di altre malatie chì priteghja u sistema immune di u corpu hè interdite. In certi casi, a vacca pò esse amministata, ma sughjettu à rigore cuntrolu da un especialista. A pussibilità di vaccinazione contra u simbolo, rubèula è a scherzi hè stata cunsultata parenti di i malati di u cancer. A cunsultazione cun un medico hè ancu obligatu per i zitelli chì anu ricivutu i prudutti di sangue durante l'ultimi 11 mesi prima di a vaccinazione.