Temperatura, tosa, nasu in u zitellu

Ogni annu incù parechje volte annu cù parechji manifestazioni di friddi in u so zitellu. A maiò spessu, a tampiratura, a toscia è u nostru uceanu influenze u zitellu in un momentu chì cambiani i cambiamenti climatichi significati in a natura, quella, in prima primavera è tardu in u vaghjimu. Eppuru, spessu, questi sintomi sò causati da a ingestazioni di un virus o infeccion, chì anu da esse trattatu immediatamenti.

In questu articulu, avemu dettu qualcosa chì ponnu causari tempera, toscia è roscata in u zitellu, è cumu per trattà sta cundizione.


Perchè u zitellu sò una temperatura di 37, u nostru ughjusu è una testa?

Cù un ligne crescitu di a temperatura, a tosa hè a più spessu un sintimu di e malatie respiratorii. Coryza in questa situazione hè stata aduprata, cum'è manifestazione di una reazione allergica. In a maiò parte di u casu, tali maladieta pruvucalli causazioni di l'asma bronchial, farinitis, tracheitis, sinusitis, laryngitis, rinitis.

Causes di a tezza, di u nostru u focu 38-39 in un zitellu

Un incrementu significativu di a temperatura di corpusicule, accumpagnata da una tezza è rascada in u nasu, in a maiò parte di casi indica una infestazione respiratoria aguda. Virus è bacteria, cundannusi in i trapi respiratorii di u lavu, irritate a so mucosa. In cunsiquenza, un prucessu infrattuariu hè in u corpu di u zitellu.

U zitellu hà rinfriscata nantu à a mucosa di u nasu, ponu u so ochji, ùn pò micca respira. Quandu e cèl·lula di u sistema immune accuminzanu a cummattiri la malatia, a temperatura di u corpu risita bruscamente. Cough sarà un pocu dopu - in u terzu ghjornu dopu da infezzjoni.

Cumu tratta i sintomi?

Qualchidica ARI accumpagnata da a frebba alta, in particulari in i zitelli, deve trattatu sottu a tutela di un pediatre. Cù e tacchi malattichi, ponu pruvucate cumercii serii, cum'è bronchitis, pneumonia, otitis o sinusitis. Se a temperatura di u corpu di u zitellu solu solu suprana a norma, pudete pruvate à affruntà a malatia.

Circa 5 o 6 volte à u ghjornu, ci hè necessariu di lavà u nasu cun soluzione salina, dopu à quale oghje patee , per esempiu, u Pinosol , si spaccere in ogni nippa . Inoltre, cù l'aiutu di un nebulizatore, hè vale aduprà inalazioni cù salina, infini d'oliu o sage infusione.

Dà una tezza chì si debilitava assai, un rimediu pupulari pupulari hè una bona aiuta - un ghjacciu di ravane biancu cù u melu. Inoltre u zitellu pò esse riprisentatu ghjillani antitussivi cum'è Lazolvan, Prospan è Herbion.

In ogni casu, ùn vulete micca troppu in l'urimulugia. Se a cundizione generale di u zitellu ùn si miglieghja n à pocu di ghjorni, cunsultate un duttore immediatamente.