Monunuculugia in i zitelli - trattamentu

Trà e malatii sò quelli chì passanu, a più frecuentement asymptomatic. Unu di elli hè una mononuculòmo, chì da l'età di 5, u 50% di i zitelli sò malati, ma a maiò parte di spessu pardanu l'adulescenti.

In l'articulu sarete amparà per identità è trattà a mononucleosi in i zitelli.

Mononuzosiose infecciosa (Infezione VEB) hè una malatia virali aguda chì hè trasmessa da i minaccii di l'aeròpega, a maiò spessu cù a saliva da i muschi, di pratiche generale, a robba di leite. Cu idda, i tessuti limfoideos sò selettivi affettati, chì sò l'adenoidi, u fianu, u spleen, i nodi linficali è l'amichi.

In u 80% di i casi, a malatia hè asimptomatice o in una forma borrada. Ma i sintomi di sta maladie pò esse:

Hè devi esse nutatu chì cù un diagnosi diagnosticate correctament, i cumplicazioni pò esse evitati. Hè spessu cunfusa cù a garganta di sera, ma i genitori ti ricorda di chì, si a garganta fessi è u nasu hè stuffy, hè quì probabili di una mononucleosi.

Cumu cura a mononukleosi in un zitellu?

Perchè oghje, ùn sò micca stati specifiche di trattà. U so passa, è 2-3 simpati dopu l'iniziu di i sintomi, tutti i malati recuperate. U trattamentu di a mononuculosi in i zitelli hè sintomaticu, per facilitate u cursu di a malatia è impediscenu u sviluppu di cumplicazioni:

Hè impurtante in u trattamentu di a mononuculose in i zitelli chì ùn mancanu l'antibiotici, cum'è l'ampicillina è l'amoxicillina o i so medicini cuntenente. In u 85% di e quelli chì avete u ricivete, u zitellu hà avè un rash in tuttu u corpu (exantema).

In u trattamentu di a monunuculugia in i zitelli è dopu avè necessariu aderenti à una dieta: l'alimentu deve esse equilibratu, presitu spessu è in porghjechi in forma di alimentu lumi.

Se un zitellu hè diagnosticatu da una malatìa, quarantine in kindergarten è i scoli ùn hè micca presentatu. Hè assai impurtante in u trattamentu di a monunuculosi per a prutezzione di u zitellu cumunicà cù l'altri figlioli, postu chì a malatia reduci l'immunità, chì aumenta l'azzioni di piglià altre infizzioni.