U zitellu culpisce in u capu

Parechji parenti ùn anu mai scuntutu una situazione chì u zitellu face a pallàttu in u capu, a faccia o l'aricchi. Ma quandu questa succorsu, i maritii è i papi accumincianu a so preoccupari, è spessu ùn sanu micca ciò chì facenu. Ùn pigliemu micca un esempiu pezzu di i primi misi di vita, anu fattu per accidenti.

Perchè u zitellu si righì

Stu cumpurtamentu pò, in u primu locu, esse una reazione à qualchì avvenimentu o stimulu. Allora, se ci sò spessu cunflitti in a famiglia, u zitellu puderà esse spressione cusì in questu modu. Questu hè specialmente evidenti duranti i periodi di crisa - in dui o trè anni. À questa età, i zitelli ùn puderanu micca cuntrullà tutte e so emozioni. In situazione stressanti, anu spessu sottumessi à a vita aggressiva o à u cuntratu. Ma succede chì u zitellu si esprimi u so statu emutivu, chjappà.

Per capiscerà perchè u zitellu hè un attaccallu stessu, hè ancu necessariu di determinà u tipu di personalità è di caratteru di u zitellu. Forsi era tantu chjusu è si cuncentrava in ellu stessu.

Certi picciotti pruposti di manipulà i so genitori. Se u zitellu avete chì quandu u so piacè, a so mamma hè pronta à fà cum'ellu vole, pò assicurà deliberatamente.

Succece chì u zitellu sperienze un sentimentu di culpabilita, perchè cumencia à sbatezza, punitendu cusì.

Chì si u babbu si face?

I parechji necessitanu, sopratuttu, per osservà a circustanza in questa succede è per pruvà l'eliminazione di i fatturi irritanti. Una mamma intenta, hà facilmente stabilisce quale cause u so zitellu si alluntanassi nantu à a faccia o di a testa. Pruvate micca di portà u zitellu à eccessive excitement o irritazione.

Vede a vostra ricerca à u cumpurtamentu di u zitellu. Ùn aghjustate à tuttu u so cumpurtamentu. Avete dedu darà u zitellu per capiscenu chì, si ellu si vantava, ùn hà micca bisognu di qualcosa di voi.

Ùn spessu ma fate culpè à u zitellu, per esempiu, chì interferisce cù i genitori o si portanu malamenti. Un sensu constantu di culpabiltà pò pruvucà un zitellu per caccià. Spessu li dici à i zitelli i parolle d'amore, lode elli. I parechji avè bisognu à pruvà à creà un ambientu calmatu è amichevvi à u zitellu.

Sì, anche tutti i sforzi, ùn pò micca trattà cù u prublema, è u zitellu sceglie u soffianu nantu à a testa, a faccia o l'aricchi, truvate alcuna chì pò aiutà. Pò esse, prima di tutti, persone, avereunu, boni amici chì avete cunfidu. Se u zitellu entra in un kindergarten, pudete parlà cù u tutore. In i casu estremi, cuntattate un figliolu o psicologu di a famiglia.