Da alimentà u zitellu in 6 mesi?

Quandu u primu nascitu hè natu in una famiglia ghjovira, i novi parenti anu parechji dumande. Còliques, rashes di a pelle, allacciu - ùn hè nimu per a mamma per trattà cun questi prublemi, quandu un altru appruvamentu hè nantu à strada: chì pò di u zitellu sia alimentatu à 6 mesi. Dopu tuttu, per questa età, u zitellu hè cultivatu considerablemente è crescita più forte, cusì u so bisognu di vitamini, minerali è altri nutrienti ùn ponu micca squillatu da u latte maternelle o à una mistura. Di sicuru, i mariti, chì per qualchissia ùn duvanu micca alliteratu, avè da aduprà a diversificà a dieta di u zitellu in quantità più antichi. Ma in a maiò parte di i casi, a quistione di cumu furnisce u zitellu, agisce à 6 mesi. Eccu, discendite micca quelli chì ci anu aghjuntu à i menu di migliori, perchè ellu riceve tutti i sustanzi chì sò necessarii per u crescita sviluppu è u sviluppu.

Da ch'ellu era pussibule è hè necessariu di alimentà u zitellu in 6 mesi?

Per regule, se u zitellu hè prontu à acquistà cù l'alimentazione d'adulti hè determinatu da u pediatricu, è guidata da e norme di u sviluppu. Cusì, u pesu di un criaturu di sittimane di u mumentu di l'alimenta duverà esse duppià, u zitellu devi fà i primi tentà à pusà nantu à u so propiu, è più importantu, avissi bisognu d'avè un interessu in l'alimentu chì i so parenti manghinu (ma spessu chì a curiusità arruspigghia i zitelli longu dopu). In ogni casu, quasi tutti i figlioli sani à l'età di 6 mesi necessanu nutrazione supplementaria, è i critichi d'evaluazione sopra can be considered cunditionalità. Per esempiu, l'artighjini pruponi l'alimenti cumplementari in 4-5 mesi. Da quale a cunclusione suggerisce chì a cume principale in stu mutore ùn hè micca età, ma hè un accostu cumminciatu è gradualness. Allora, a maiò parte di i picciotti di cent'anni janenu cinque volte à u ghjornu, ma arcuni gluttonu stilla amparate à a notte, per pudè manghjà un pocu di latti di mamma.

I pediatri ricumandenu i mariti introduciti com'è alimentarii cumplementari à e di pranzu di a matina o dopu meziornu per puderà seguità a reazione di u corpu di u zitellu. Accumincià per introduverà migghiura à altri prudutti bisognu à pocu: a prima parte ùn deve esse micca più di 20-30 g. Hè megliu chì i primi platti sò un cumpunenti, a ghjente hà sapendu cusì cumu è à quale u pruduttu u zitellu hà riagitu. Ma, torni à a quistione di ciò chì di alimenta u zitellu in 6 mesi, chì prudutti à entra prima, è cù quale hè megliu esce.

Comu pratica pruibisce, di cumincià à cena hè megliu cù purè vegetale. Pò esse una patata, squash, zucchina di platter - fucinata è fritta, in un pezzu iniziale. Se un zitellu ùn hè micca guadagnatu pisci, i medichi ricummiencianu accuminciati cù i cereali (risotto, scherzu). Ùn hè necessariu, cum'è un primu platu per offre un fogghiu di purée o fruttu di fruttu, altrimente in u futuru puderà abbandunà e ligne vegetables less. À u fruttu, hè megliu esse stenni finu à chì u zitellu hà acquistatu cù l'alimentariu principalu. Se u zitellu hà iniziatu à ricevi u primu attrae in 4-5 mesi, dopu à a fine di u 6 simbulu di a vita, a so dieta pò esse variata cù taglioli di carne (da varietà di vaccini di vacche, turcu, chicken, rabbit, fegato), corsi di carne è verdura, .