Cumu sviluppà un zitellu in 8 mesi?

À quelli di ottu o novi mesi, u zitillone hè ghjuntu un espluratore imprevisible. Per stimulerà u so interessu, i ghjurnati sò interesate per ellu è apprufati à l'età. A più divista per u zitellu hè a so mamma, cusì avete bisognu di pruvà à dà l'unità massima di u tempu.

Eghjezzà i ghjoculi per i zitelli 8 mesi

Un figliu sottu à l'età di un annu è un annu averebbe bisognu di ghjucarii simplici è interessanti, è ùn hè micca necessariu di pagà assai soldi per elli. Chjardu brillantini cù sonu diffesu chì sò cunfurnevuli di mantene in l'armani, cunti macieli è sani, pirati, gommate di gomma, bòdie è i primi libri - chì hè abbastanza per un criaturu d'ottu anni.

Classificazioni in prumuzione per i zitelli 8 mesi

À questa età, i zitelli sò stati à pusà è pusà a spiegà, è parechji ancu caminari. Stimulare l'attività di u mutore hè necessariu cù l'aiutu di massaggi o ginnastica dinamica. Cammisa da i braccia è arradichera nantu à a superficia di a struttura di u sviluppu mat informe a diversità di informazioni à u core, chì hè necessariu per u picculu investigatore.

Quale hè chì ùn sà micca di modu di sviluppà a casa di u zitellu in 8-9 mesi, crede chì hè necessariu per ellu principià per assiste à qualsiasi scole di u primu sviluppu. In fattu, questu hè micca cusì. Una mamma attiva è propria puderebbe bè bè cù a cunniscenza di u zitellu, micca peghju di un maestru in un tali centru.

I sviluppati i ghjoculi per i zitelli di 8 mesi sò assai semprici. Per esempiu, pò esse ghjochi cù una piràmide, quandu a mamma mostra comu mette un ringlet in u pin. Un pocu tempu passà è u zitellu pudarà fà per ellu stessu.

In parallel, i studienti i culori, chì ùn deve esse micca troppu, ma solu i principali: rouges, gialli, blu è verdi. I tarritorii ghjucanu rapidamente l'infurmazioni, è ancu senza sapè chì si parlaranu, cumenciani à mustrà i culori giustu. A cosa principal hè di ùn firmà è si custretta solu u risultatu.

I zitelli di ottu misi cù u piacè play hide and seek, cum'è quandu a mo mamma cuglia u so facci cù e so mani, è hà dunque "hè" sottu a risatina di u gurgling di u zitellu. O coppula a testa cun u diaperu, è poi, devu ghjunti in daretu, mira u reacitu di l'altri.

Tutti i ghjorni ponu esse accumpagnati da rimasmi meruli , chì beni furmà a memoria di u zitellu è ricusalli u so vocabulariu pasivu. Per piglià una bulu brillanti à u caprettu di ottu anni chì ùn era micca sottu forza, è quì per aghjunghje à ellu nantu à tutti quattru, anch'ellu è razza cù a mum. Li balli sò numarosi sfarenti in grandezza, culore è texturizate è u zitellu ùn avete mai messu in bocca cù i ghjorni cun elli.

È, finarmenti, ùn ti scurdate di cumunicà cù u zitellu more, cuntinuendu contu di tuttu ciò chì vede à voi, senza fallimentu dà l'oppurtunità di studià tutte questu cun pens.