Jay Zee hà vi felicità à Beyonce u so anniversariu cù millenie di fanne

Oghje, u 4 di sittemmiru, a famosa attore Beyonce celebra u 36 anniversariu. In questa occasione a celebrità hà felicitata not only da u so maritu Jay Z, ma ancu da a so mamma. True, u rapero hà sappiutu a ferà a felicità assai più efficau, perch'ellu gridò e parolle "Felice anniversaire" da u palcuscenicu di i milla salotti durante u so cuncertu.

Beyoncé è Jay Zee

Tentannu parenti per i parenti

Ora in Filadelfia hè u festival di musica Made in America Festival, à quale unu di i artisti chì danu un petit concerto era Jay Zee. Duranti u so discorsu, u rapperu dumandò di vultà a musica è hà cuminciatu à gridà e parolle di a canzella "Felice Pasqua". Allora ellu disse u seguitu:

"Avà vi aghju felicità a mo amadora Beyonce nantu à u anniversariu. Unisce cun mè.

Publicazione da Music Choice (@musiccoice)

Dopu d'sti paroli, u palazzu spunta cù emozioni. Tutti ci cuminciaru à cantà cun tuttu a canzone prediletti è felicità l'artistu nantu à u anniversariu. In più di Jay Zi, a mamma di Beyonce Tina Knowles decidiu felicità à sta legenda personale. In a so pagina in Instagram, u moda designista hà postu una foto di ella è di a so figliola chì ghjocanu, scrivendu sottu a u so postu toccu di questu cuntenutu:

"Ùn sò micca sapendu chì u celu m'hà datu un rigalu magnificu. 36 anni fà avertì una charming girl chì stà in una famosa attrice Beyonce. In generale, ùn aghju micca assai felice, perchè ghjè u più intelligente, talentu, affari è maravigliosa in u mondu, ma da u fattu chì aghju cresciutu un populu modestu, fidu, intuitivo, divertitu, noble, pensativu, generoso è sorprendente in u mondu . Sò orgogliu di fattu chì erate a mo figliola è chjamate mamma. I love you very much! Una volta, anniversariu felice! ".
Tina Knowles è Beyonce
Leghje ancu

U fenomenu di Beyonce hè studiatu in l'università

U Billboard, chì spicializeghja in musica, in quellu annu chjamava Beyonce "L'Artist di u Millennium". Inoltre, u cantante pò presumighi di a presenza di più di 20 figurini Grammy in casa, è sicondu i ricerchii sociologichi Beyoncé hè unu di l'artisti più populari di u nostru tempore. Hè per quessa L'Università di u Copenhagen decide di studià u fenomenu di u cantante è offre studiente un cursu chjamatu "Beyonce, genere è razza". Quandu u rapprisentante di u spaziu academicu Eric Steynskog contesta, u cursu serà basatu nantu à l'analisi di canzone è clips di u cantante. Inoltre, u genere, a razza è a sexualità anu prisentatu in Beyoncé, perchè in Scandinavia, u feminismu "nìuru" ùn hè particularmente cunnisciutu. Sicondu l'istitutu di l'istruzzioni finu à u ghjornu, circa 80 pirsianu firmate per una lettone nantu à l'artista.

Beyonce