Isulamentu termale di facciate cù poliestirenu dilettatu

Oghje, questi di scaldà s'hè addivintatu solu suluzione attuale à u prublema di perdita di calore. E insulanu tutte e facciate di altri edificiu è edifizii privati. Parechji pruprietari di Dachas pruvate à migliurà a so casa. A tecnulugia di l' insulazione di facciata cù u poliestirenu dilatatu ci duna l'uppurtunità di mantene calmericu in l'invernu è genaru in l'estiu.

Scaldciò di facciate cù u poliestirenu dilatatu

  1. U primu stadiu di scaldà a facciata di a casa cù u poliestirenu dilatatu hè a preparazione di una solu suluzione per fraccionarii i pranzi. In regula, in un travagliu di a cumerciu, tutta a linea di travagliu hè rapprisintatu immediatamenti, chì cumprese l'adesivo per i pranzi, i piattati è a molla rinfurzata, è ancu un putty especial per rimpressà queste. Imbulighjate a suluzione cù un fucile nantu à u perforatu.
  2. Dopu, avemu principiatu l'insulamentu di facciate cù u poliestireneu dilate, à dì, avemu applicà a cumpunimentu di cola in u perimetru di u piattu. A voti avete aduprà cù parechje assai irregularità. In questa situazione, i sperienti appruducerunu applicannu parechji punti di cola in a parti cintrali di u pianu.
  3. Ora cuminciamu à pressu i tavulini cù cola à u muru. Partiggemu da a cantura estrema di u cantu. In a prima fila, i tarreni sò strutturati orizontalmenti, puderemu invucà u latinu verticale. Usendu u nivellu, verificà a qualità di imposta di i pranzi in una fila.
  4. Sicondu a tecnulugia di l'insulazioni di a facciata cù u poliestirenu dilettatu, dannemu i platti à aghjunghje è a cola per secca per dui ghjorni. Dopu avemu principiatu a seconda fase di struzzioni. Inoltre, puncheghjeghje aghjone per i parapuies chjamati. Sò posti in e articuli di i platti, è ancu in a parti cintrali di ogni platu.
  5. Ora cumincià à livassi u muru è rinfurzà a molla rinfurzata. Per questu staghjunamentu di scaldà a facciata di a casa cù u poliestirenu dilatatu, pudemu dilute u mischju cù un sbagliu. I spécialistes ricordani prima solu per vende a mezana seca in i proporzioni spezializati, è solu dopu à un pocu di minuti, cumincianu à imbulighjà. Questu feremu pussibule avè ottene una misura pastiche uniforme per rimprazzamentu di u mazzetta.
  6. In novu avemu da principià travagliu da u fondu di u muru. Pigliemu a retaglia horizontalmente è misurà a durata dumandata. Hè impurtante chì u pilatu hè stesu, è senza creme sò formati. Per un pezzu, piglià a gridda à u muru cù unghji unti.
  7. Cumplementu, principia in moeddi circustrati per appricà a misura è à livassi u muru.
  8. In a parti suprana avemu avè u quadru chì hè digià verticale, cum'è i stati stessu. U overlap entre u listinu hè stata quarchi centimetri.
  9. Assicuratevi aghjunghje a mura in i rinomina di u muru. Chì u muru si seccu per duie parechji ghjorni, in seguitu guardemu a seconda capa. I più partechi di u muru sò imbulighjate è anu usatu cù una padedda. A questu hè fatta l'insulamentu di e facciate cù u poliestirenu dilatatu.