Cumu fà una tassa?

Una tavola hè un pezzu essenziale, senza ellu ùn hè micca impositu di fà fora in a vita di l'annu. Ci hè sempre necessariu in a casa è in a campagna. Fate chì a più piacevule di legnu, cum'è endemica eccellenti è faciule per prucesse materiale.

E cunsiderate cumu pudete fà una simplicità di tavoletta di tavoletta propiu tamantu, u pruduttu attruverà a so mobilità, u prezzu accessibile è a veloce di a stallazione

Fà un tabellu simplice

Per travaglià avete bisognu:

  1. Per fà una tola, vi tenite bisognu di scrive è calculate e dimensioni di e parte.
  2. A table top à a tassa cumminuta di dui parti di u listessu tommolu, chì torneremu se gratta. Sò fatti di plywood. Dui pezzi di plywoodanu sò tagliati cose da e dimensioni in u disegnu è u passatu in tuttu u perimiteru cù bloculi per fassi un rim.
  3. I cantoni di a tavola hè cutata à 45 gradi per creà un designu più armoniu è persone.
  4. In u pianu resultanti, un burchju perviu hè fattu diagonali.
  5. Duie parte di a tavula quaghjò deve esse aghjuntu. Per fà questu, nantu à i costi adiacenti di u cincelu, taglià pezzi articuli sò tagliati chì quattru bucuti in tutta a longu di u tavulu di a tavola sò rinfriscati è strappati cù viti autoccupanti.
  6. In u risultatu, a tavola quì si deve pulitica in dui.
  7. Allora quattro parechji pezzi sò tagliati da u fece. Nant'à una di e fruntiere un chasuble hè fatta nantu à elli. Hè necessariu per assicurà ancu e tannicule nantu à i peri. In i bars, un pirtusone sò sbagliatu in diagonali, pruvatu à u vellu.
  8. À l'assi di u pultrale, i pappu sò inseriti in i fori predilatorii. Aghju pigliatu li gigli di tavuletta.
  9. I peri di a tavula sò strappati à e articuli anguli. Sò inseriti in u cantonu in una tale manera chì u chambellan bisellu hè inghjunatu di a tavula. I peri anu boltu in i buraghji findi. Da l'internu di i pezzi di vignaghjoli sò strintezzati cù nuts.
  10. Aktar, bars rifurmanti - spacers sò fatte. Sò bisognu di rinfurzà u disignu di u tavulu. Per questu, dui largu è dui brevi fatti sò usati in sicondu a dimensioni di a tavola. À l'arghjintedda di i bogai parti sò sbagliati, per mezu di e quali seranu attaccati à i peri.
  11. Pigliate pezzi curretti è sacchetti di metudi cù filu internu è internu. Sleeves sò nicissati per assicurà a rigidità di a struttura. Sò stati torciati in i forchi corsi prurientati in i peri peri di a tavula à a listessa altezza.
  12. I spacers sò attraversati à e so pane di a tavula da i quattru parti.
  13. A tavola hè pronta.
  14. A cunvenzioni di una tavula hè chì pò esse facilmente cunfundita. Per questu, i bars è i pierri sò rinunziati è plegati in l'altru. U tavulu contr'à a so inturnianza hè chjusa sicondu u principiu di un tablero di chess.
  15. In u state dovutu, pè fiscà a tavola quì sottu per ùn avè apertu, dui persi (com'è in una valeta) sò stallati nantu à a so punta è un manicu hè anu attache per fà fà. Avà u tavulinu di u catali per u trasportu.

Questa mesa hè abbastanza rinda, prublema, ligera è mobile, pò esse usata in casa, è piglià ancu cun elli à un picnic o à a casa di campagna.

U pruduttu fattu da e so propria urighjini originale, unicu è cusì apprezzatu per u dirittu.