Quantu beddi pi tirappiate?

Imaghjate sì micca senza cigli ùn pò micca, probabilmente, nimu. Questu hè veramente unu di i cumpunenti più impurtanti di l'imaghjini. Per capiscerà cumu si puderebbe sottumargiu bè cù e cigliu addevi ogni donna. U modu chjamatu chjamatu di cigliu si vede in armunia è diventa un tipu di marcatu in l'aspettu.

Cumu puderete pruduce bè cù i vostri cigli?

Sicura chì u risultatu serà u più attrattivo, se u correzzione di cella hè affidata à un prufessiunale. Ma siccomu i cecchi cresce prestu fastidiu, è u tempu è u desideriu di pagà regularmente per a prucedura (perchè soldi biassia, ma ancu) ùn ci hè quasi nimu per fà a so manera di preferisce i donne nantu à i so propria. Fortunatamente, u procedimentu di currizzione hè simplice simplice è e donne facanu cun edda cù a so forza.

A regula cchiù mpurtanti, quantu ferma per frenu i cella, hè a scelta successa di a forma di l'arc. Solu pare à una persona inzucata chì ci sò solu duie tipi di cigliu: finita è grosa. Di sicuru, tuttu ùn hè micca cusì simplice. Cum'è u capeddu, a forma di e cellre addipenni assai in u vitru ovalu:

  1. Chubby ci andaranu un pocu appizzanti cilinchi arghjintini. L'opzione cù una parte larga di u cigliu è un pianu sup'o hè solu accolta.
  2. Amparate à sbagliaraghju u so tagliu di e tagliu, hè cunsigliatu per i patroni di una facciata squadra. In questu casu, archi longu stanu belli belle.
  3. Per vede visualmente a faccia allargata, l'anziane deve esse fatta direttamente.
  4. E ragghi cu una forma di facci triangulari appiicateu pichjate e cilesti rossi. Ma di fà a correzione, a cume principalu ùn hè micca esse fassi purtate. Inutili, prima di u prucedimentu dopu, avete bisognu di caminari cù una sprissioni sempre surprised.
  5. À a faccia ovalada in u ghjuvellu, i vellini curchii curvosi sò perfetti.

Se ùn pudete micca capisce micca questu quì stessu, pudete fà una correzione volta per un prufessiunale, è poi simpliciamente mantene a forma di e cell in un modu nurmale per voi stessu.

Cunsiglii nantu à aduprate u to cecile bè, bellissima è indurendu

Di sicuru, ùn pò micca fà correzione ochji. Per truvà a forma è a lunghizza di i cattivi, hè bisognu di brusgià cun un labirintatu cusmeticu è seguità diversi règuli:

  1. U principiu di u ceccile si trova nantu à a listessa linea chì l'alzu di u nasu è u cantonu internu di l'ochju.
  2. L'arghjera finisci unni hè una linea recta in cunnessione di l'uce di u nasu è u cantonu di l'ochju.
  3. U puntu più altu di a cellarone hè situatu nantu à u raghju chì emananu da l'alzu di u nasu è passendu per l'alumne.

Prima di principià per rinfurzà una bella forma di e cellre, marche i trè punti deskritti più arriba. Ora pudete tramandà direttament à a correzione:

  1. Prima, avete bisognu di pente i so celluli per chì tutti i capelli sò pulitizzati.
  2. Elimine l 'excevule in u rughjone di u nasu.
  3. Eliminate i capelli da l'esternu. Perchè stieghjanu e cigliu fermu da u cima hè assai difficiule, hè megliu ùn esse inseguru per sè stessu. Inutili, a forma di e cella pò esse gravement imprecisi.
  4. A fine di u prucedimentu, sguassate i capelli da u fondu.

Un invenzione assai utile hè un stencil. Eccu un pezzu speziale cun un slot di a forma desiderata. Hè abbastanza per appliunà u stencilu à e cella, di paint tutti i capelli chì cundiscenu in a slot cun un cane biancu, è scumpete u restu cù pinzeri.

E avà avemu a vidite cumu di sguassà i cecchi cagiunendu bè senza u dulore. Per fà a furia indurendu hè abbastanza realisticu:

  1. Corre cagiate postale o di bagnu. Di a pelle steamed, i capelli sò più faciuli.
  2. Utilice cumpressi di cammarinu o ghiacciu .
  3. Durante u prucedimentu, tira a peddi. Allura u duluri ùn hè micca listessu.