Atomium


Forsi u ghjornu più impurtante di u XX sèculu, chì cambiatu a vita di a comunità mundiale, era l'estudo di l'atomu è l'usu di a so energia in diversi rami di a vita umana. U simbulu più impurtante di Bruselas hè l'Atomu, chì hè dedicatu à l'usu pacìficu di l'energia atomica.

A custruzzione cumpleta di l'Atomu

U munumentu hè a idea di André Watercane è riprisenta una molécula di furia multiplicata. A so altura hè 102 metri, è a struttura consisti di novi espansione cù un diametru di 18 metri è assai chjusi di cunnessione. A maiò parte di e sferi (sei) sò aperti à i turisti. In ogni culu sò e escaliatori, i passageri chì cunduceranu e partiti separati. U tubu cintrali hè furnutu cun un elevatore d'alta veloce, chì in un pocu secondu pò piglià à u restaru o à a tua d'observazione, chì offre una stonda vista panoramica di a capitale.

L'esfera, cumpostu di i celeri di culurite, hè furnutu cù un ochju chjuca è cusimatu è cunfortu, in quale pudete passà a notte è vedi a notte Bruselas , affucannu in l'illuminazione incantevuli di strada. Inoltre, u monicu Atomu in Belgique hà a so propiu cafe, chì offre un alimentu savore è un bevande è dà tempu per u restu, chì hè necessariu durante esaminà una struttura giant. E anu, vicinu à a custruzzione di una tenda, in quale a un prezzu prezzu pudete cumprà belli cose belle è altre ricordiu , ricordati di u viaghju.

Esibizioni

Una di e più interessanti exhibezzione di l'Atomu in Bruselas hè l'exposu dedicatu à l'Exposizione Mundiale in u 1958, chì chjamà a pace è l'armunia trà tutti l'abitanti di a Terra. No menu interessanti in u palcuscenu, i tesiculi di chì dì di l'usu pacìficu di l'energia putente di l'atomo ùn solu in u paese, ma ancu in u pianu sanu. I turisti sò attrati da una cullizzioni chì carattirizza a vita di a populazione europea in a siconda mità di u XXu seculu è hè rapprisintata da i libri, pittura, apparecchi di a casa di quellu tempu. Particularmente amatu da i belggii hè l'esposizione, chì rapprisenta l'accadenzi di u paese in l'industria è u designu di l'unità. In più di l'esibizzjonijieti permanenti in l'Atomu, i telefoni mobili sò situati, a maiò parte di ciò chì ci conta a ultime rializazioni in a scienza è a tecnulugia.

A nota

Atomium hè parti di u famusu Bryupark . Per arrivà à ellu da u centru, hè abbastanza bè. Avete bisognu à piglià u tramu nummiru 81, chì seguita u stop Heizel. In più, un passaghju di quattru settimoni in a parti storica di a cità è site à mira.

Pudete visità l 'Atomu in Bruxelles alla l'annata. Quandu a planificà una visita turistiche, vede u modalità di travagliu, chì cambia in un locu durante a festa. Allora, l'Atomu hè apertu ghjornu da 10:00 a 18:00, solu eccettu u 24 dicembre è 31, quandu u so travagliu hè realizatu da 10:00 a.m. à 4:00 a's, u 25 di dicembre è l'1 di ghjennaghju, quandu hè possibili inspeccionà da 12:00 a 16:00 hours. I visitati sò pagati. Apertura di prezzione per adulti - 12 euri, per i zitelli 12 - 17 anni - 8 euros, 6 - 11 anni - 6 euri. I figlioli chì ùn sò micca à 6 anni di età pò andà da liberu.