The Royal Palace (Bruselas)


In u Parcu di Bruxelles, in un picculu muntagna, hè a vecchia residenza di i ruled belga - u Palazzu Rale. U so costruitu attruva invariabilamenti i turisti chì venenu à camminate di a capitale di l'Europa è videndu tutti i lochi più interessanti di a cità. Avemu ancu visitatu u palazzu in in absentia è scuperta cusì cusì cusì curiusità di visitadori.

Funzioni di u Palazzu Giuddinu in Bruscu

U Palazzu Giustinu hè struitu annantu à u situ di u castellu chjucu incaricatu di Kaudenberg, a residenza di i duchi di Brabante. U principiu di a so custruzzioni hè statu cundottatu da Guglielmu I, chì hà rignatu l'Olanda in u 18u seculu. L'attuale prisente in u stilu di u neoclassicismu, a facciata di u castellu truvatu in u XX sèculu, sottu Leopold II.

Invece ancu chì u Palazzu Giulinu in Bruscu hè a residenza di i monarchi belgiani, l'indirizzu di a residenza propria di a famiglia hè u palazzu in Laken . U Palazzu Giamminu hè utilizzatu principalamenti per riunioni ufficiale à u livellu più altu. Ci sò un appartamentu per i capi di state esterni è i salotti di rinfrescanti per i riceve. Andendu à u palazzu, pudete truvà dinò chì u Re di Belgique hè in u paese o in un viaghju internaziunale. In u primu casu, u bandiera statale durà nantu à u palazzu.

Mentri in Bruxelles , pruvate micca per perdienti in l'abbundanza di palazzi è castelli lucali. Cusì, i visitatori spessu confundenu u Palazzu Giamminu cù a Casa di u Re . I dui èranu situati in u centru stòricu di a cità, ma, anche i nomi cunsunanti, l'ultimu hè in no way connected with the family of monarch. Dopu u 1965, u Palazzu Giuddinu in Gironda s'hè aperta à i visitori. Ogni omu pò admira a so situazione, senza ancu cumprà un bigliettu di ingressu. Una visita à u palazzu hè assicurata libera, in più, hè permessu di a fotografia.

U cumuni di l'internu hè un tipu di museu dedicatu à a dinastia di i rè belga. Inoltre chì parechji esicuzzioni di l'arti cuntempuraniu: òpiri di artisti, oggetti di l'arti dicurativu è aplicatu, micca solu fatte in Belgio, ma ancu purtatu da altri paesi. I salori è e chjassi di u palazzu si aghjunghje i turisti più di tutti:

Cumu si avvicinassi à u Palazzu Giuddianu in Bruschicci?

U palazzu si trova in u Parco di Bruxelles, situatu in u core di a capitale. Pudete ottene u tramu 92 o 94 (u stop hè chjamatu "Palais") o in metro (linii 1 è 5, stazione "Park"). U palazzu è apertu tutti i ghjorni, solu u luni, da 10:30 à 15:45. In ogni casu, questu hè applicatu solu à u periodu di l'estiu: da u 21 di ghjugnu à settembre di u settembre. In u restu di l'annu, visitatu u palazzu hè impussibile.