Cumu pudendu un criaturu?

In ocasioni i ghjovani parenti ghjocu parechji ghjorni dopu à l'apparenza di u zitellu in a casa facenu un prublema cummandante - u zitellu ùn riceve u dorme. Sì dui o tri nuttati per sottumetticà a so chiancenti è di portà in i so braccia sò ancu pussibuli, da seguente a fatigue comince di falli i so pedi ancu in u ghjornu. Tutti pienanu: una criatura fatta, è micca bè parechji matri, è ancu i veci di l'appartamentu dopu à u muru.

Perchè ùn serebbe dorme?

Quandu u zitellu hè difficiuli di mette à ochju, i genitori deve circà a causa. U sonnu di i zitelli pò esse disturbatu per l'incompetenza fisica banale. Per esempiu, u zitellu hà una stomacu (annoy colic), ma forsi hè calore o viste versa friddi. In questu casu tuttu hè solu solu solu. In raru casu, u zitellu pò esse turmentatu da a pressione intracraniale, causando cefale. Ùn ci hè micca qualchì assistenza qualificada ùn pò micca fà. Paradoxalmentu, più chjucu un picciottu ùn hà micca campatu, u più duru hè per ellu dorme. U sistema nervu di u zitellu hè ancu in u stadiu di staghjunzione, perchè ùn anu parechji incidenti.

In ogni casu, i difficultà di dorme sò più megliu discututi cù u pediatricu, è possibbilmente cun un neurolista. Assicuratevi chì a salute di u zitellu hè bellu, ponu pruvà un pocu modi simplici è assai efficafichi chì aiutanu à pusà u zitellu à fassi senza tanta difficultità.

I mani di posta u zitellu

U metu più apprezzatu, cumu si prisentà u lettu di u criaturu, hè di pettu è immediatamente à pusà. Questu hè piacevule quandu i so parenti praticanu un sonu cumuni, chì hè attivamente attivatu da i pediatri moderni. Di solitu, quandu si trasferiscenu à un bassi separatu, u zitellu si svilò quandu si cede di sente a vicinanza di a mamma, è u sguassu cumu stu prublema porta à nove. Ma ùn si scurdate micca chì u vostru babbu hè in casa, è a so mamma ùn duverà micca nunda di un criaturu. A fine, hè un affari tutale di una sola famiglia per dorme bè: hè facilmente di dorme tutte e nuvole tutti i trè, per dà u nostru paiu u nostru beddu postu o parechji volte una noite per pricurà à un babbone per alimentà u zitellu.

Avete prufitizie suficiente per rock the baby in i vostri braccia? Great! U pugnu calienta u corpu di a mo mamma, u so oliu aiuta à fà dorme. Pudete aduprà un maggettu, un cradle o un fitball. Cuminate à a malatia di mooghi è u babbu, perchè u zitellu speranza è e capacità fisica di a mamma sò limitati. Avete nutatu chì avete bisognu à scogliu per un sonnu deep, perchè un minutu di "podoukachivaniya" vi conduite à u fattu chì avete da principià tuttu.

U modu più razzjonali, mostranu boni risultati quannu hè impussibule di purtà à u zitellu à dorme, hè una seccuità d'attire / rituali. U ghjornu dopu ghjornu, u zitellu avissi addupiratu à u fattu chì l'acqua hè seguita da alimentazione, è per alimenta - dorme. Ma cumu si mantene una sezione scura, se u ritmu mudernu di a vita ùn sempre ùn furnisce un certu schedariu di u ghjornu per i genitori? Inoltre, a secunna darà un risultatu micca à volta, ma vulete durà ogni notte ...

Un altru mètudu, cumu metta à un zitellu per dorme senza senaghju, hè "avvirtenu ignurà", ma hè adattatu solu per i mariti cù i nervi di ferru. Poverà u zitellu, chì hà digià vede i primi signali di fatica (pruduce, rende l'ochji è bassu), in u cunvalu, ma stava vicinu. Ùn fighjate micca in i so ochji, altri ùn deve dumandà à stà in i vostri brazzi. Rock the cradle, canta à elle una canzone, contate un conte di fata - in generale, fate dunque ùn spalla in lacrime. Se ùn travaglia micca, è evite a histeria Falla, tenite e vostre mani per un pocu minuti, calma, è a volta di u cuna. E accussì finu à chì u zitellu dorme.

À u tempu, i genitori prumvencenu a so propria manera di purtà à u zitellu à fianc'à ellu: certi crescenu i zitelli in u so sputinu, ochji sò tranquillamente s'ammuranu sottu à u sonu di un secadoru di hair, xi calmonu è chjude l'ochji, vedenu a faccia di a mamma di fronte à quellu chì un sùbitu dorme, nantu à u stomacu.

U zitellu ùn senti micca a diffarenza entre u ghjornu è a notte, perchè ùn avete micca sapè cumu pusà u zitellu à dorme durante u ghjornu, utilizate i cunsiglii dettu. I sogni dulce!