Cumu lavu un picciottu novu?

I babies sò bisognu d'una cura particulari. Spessu ghjovani omi, cura di un zitellu, ùn sanu micca cumu fà un lavu propiu un picciriddatu. Intantu, i urrologi crèdenu chì assai prublemi di l'omi in questa immubiliità anu rizziunati in observazione incomplete di a sicurezza genitali in i zitelli in a so zitella è in a zitella.

A peculiarità di a fisiologia di i picciotti hè chì sò natu cun un capu di u pene cumplicatu da una cava. Nta stu statu ristrettu, u foreskin resta chì u zitellu righjunghje 3 à 5 anni di età. I glubuli sebacies, chì sò sottu à u pilu di a pelle, avè un secretu particular. Sì u zitellu hè raramente o malu lavu, dopu sottu u foreskin multiplica i bacteria chì causanu inflammazioni di u glande penis.

A hygiene intimi di i picciotti implica a lavara dopu ogni urinazione. Se i diaperi sò usati, dopu sottumessi lavare ogni mumentu chì cambia cusì, ma almenu ogni 3 ore. In i casu estremi, quandu hè impussibile di rializà a prucedura per una certa raggiuni, hè permessa di limpinga cù i so toi humite. Ubligatoriu hè l'erusione dopu à ogni attu di difecazione, perchè i lactobacilli cuntenuti in u fascianu causanu irritazioni di a pelle in a regione perineali. Per lavà u zitellu, aduce l'acqua cale spinga, a temperatura di l'acqua deve esse circa 37 gradi. U soapo o ghjuvelli di i zitelli speciali sò solu usati si a contaminazione fecali hè stata sappiuta.

Cumu lavu u zitellu à un annu?

U picciottu hè colpi nantu à a palma di left, chì sustene l'spalle, cù u polu di a manulla, o pusendu nantu à a punta di u cingulu à u sopra. A manu ghjustu hè purtatu, fendu movimenti di u fronte à u ritornu, perchè chì a microflora intestina ùn caduta nant'à i genitori, sguassà tutti i rotulamenti. Dopu à u prucedimentu, a pelle hè sbiglianu cù una sicura di bagnu è oliu cù l'oliu baby. Sì l'ambientu hè aggradèvule, hè cunsigliatu di abbandunà a picciotta cù un culo spugna per un pocu minuti.

Comu lave u picciottu doppu un annu?

Sicura chì i mariani novi senza avè bisogni cunsiglii cumu per lavu à bonu lavoru un ziteddu cuncipitu. Dopu un annu, u zitellu ùn hè menu pruvedente d'urinate in mutandine, cusì avete bisognu di lavà u to babbu cumu u diapere cambia o s'ellu hè abituatu per trattà cù e bè naturali assicuratevi nantu à un pezzu, duverò esse chjappu dopu ogni attu di difecazione. Un zitellu annu hè digià già nantu à e so pere, perchè pò esse mette in un bagnu o duvolu è lavate i genitäli cù l'acqua curretta o sottu una regula, facendu a pressa d'acqua moderata. In l'aghjustà di acqua currente, pudete lavà i vostri picciotti cù u pusessu in un bacinu.

Hygiene di u preparu in i zitelli

A quistione hè contruversa, hè bisognu di riturnà u foreskin durante u prucessu di lavicazioni? Questi medichi famusi com'è O. Komarovsky è V. Samoylenko crèdenu chì ùn ci hè bisognu di riturnà u foreskin. Se u zitellu reguleanu regularmente, ùn sò micca prublemi cù i genitori. In ogni casu, si ci sò certi signii di inflammazione - vermiculite, inchieru, anxiety durante a micció, scaricamentu di i genitori, chì l'esperti prupone à lavà u pene cun solu suluzione di furacilina o ekteritsida. Se necessariu, a prucedura ripetuta 2 o 3 volte à u ghjornu.

Sè sempre pensendu chì u foreskin si saranu perduatu periambienti, invechjavvi à purificazione di i prugetti higiènica, trasfurmà u foreskin ligeramente cù movimenti fissi, verificate per vede s'ellu facia l'odechju di smegma , chì s'assumiglia furmagliu curdled, hè acquistatu è rinfriscà a testa. In certi picciotti, u foreskin ùn si move micca. Ùn pudete fà micca per forza! Ricumandemu in stu casu per cercà u cunsigliu di un spicializatu.

U sviluppu di l'abitudini di purità deve esse realizatu, cumincendu cù nascita. In u principiu, pigliate a cura di u corpu di u babbu, è dopu avè sviluppatu è cunsulidà i sapè di i zitelli di l'higiene.