Shibori Jewellery

"A cultura mundiale hè vicinu à noi cun una volta," - hà dettu u classic. L'embellishments da a cinta di shibori tocanu questu in u modu più direttu. Invece ancu chì u tècnicu di u principiu s'apprisintava finu à u VIII sèculu di a nostra era, era micca assai populari fora di u paisanu. Invece, oghji sti ornamenti sò unu di i più belli è veri cumpurtà per i femine.

Chì ghjè shibori?

Shibori (o sibori, per esse più precisamente) denota una tècnica peculiar di u tisu. Cù ella, u materiale hè doblegatu, torci, ligatu è tingli chì sò aplicati in stu statu. U metudu hè vinutu da noi di u Giappone, è u termu in traduzzione significa "filmu". Certi chjamanu stu mètudu una mancanza nodula.

Comu pudaria credevi, u teatru in questu casu manca un'ugattinu. Ma ancu ùn hè micca caòticu. I cacciaturi Shibori, chì sò in a ghjallina, sò stampati in corrugati à a fine di a pruduzzione. È i so arghjidi sò tenenu da volta. Cusì, u culore nantu à tutta a ribata hè stupente - ricunniscenze di u cambiamentu cambiante di u mari, o cresce i dunes in u desertu, alluminatu cù u sole di pettu.

Ma l'elementu più impurtante in a joera di Shibori hè chì ogni cinta hè fatta solamente da a manu (questu hè u mutivu di u prezzu). Cusì, ancu cù tuttu u desideriu di dui identi, ùn site micca. A scossa di shibori chì hè stata sola da 100% di sita naturali.

In l'embellishments shibori, a tecnica di fabricazione hè diversu. Qualchissia si cunghje ribbelli cù pedi naturali o artificiali massivi - in questu casu, a so dulurazza è a facilità di materiale equilibri i inserenti di pietre duras. In altri casi, in l'ornamenti Shibori, u teatru hè cumminatu solu cù bèziuli è perle. Quì u cuntrastu hè creatu da u voluminu chì a cinta pò dà senza fà u pruduttu più difficili fisicu o visuali.

I maestri nterni anu sappiutu per fà tutti l'ornamenti possibles di a cinta di shibori. Eccu e pulelli anch'elli è collinei stupendu di l'imaginazione, è aranci cù brocche, è sacchetti pezzi cù inseriti da a cinta. Una varietà di culori permettenu à ogni ragghi a sceglie quì solu unicu è unicu.