Pouches cun sapphire

A pouches sò popularmente chjamati "crappi" per a simplicità di e forme. I pouches sò unu di i mudelli più famosu, perchè sò universale è pratichi: quelli arrecli sò adattati per qualsiasi stilazione di vestiti è eserciticu, è sò cunfurgati di vèstinu; ùn ùn si ponu passà u lògu d'ucca due à u pesu luminu è ùn anu impastatu à l'uggetti fora.

Furtunati pouches cun zafiri sò una scelta di cuntrastu, cù ciò chì, ùn importa ciò chì u materiale hè stata utilizata per creà a decorazione.

Circelli interessanti à u zafiro

Sapphire da a lingua latina hè traduciutu com "blu", chì currisponde à u so culore. Hè interessante chì in i zimbbi medievale e rubini eranu riferiti à una categuria è chjamatu "yakhontami". E sti pedi eranu assai apprizzati no solu perchè sò assai strittu, ma dinò perchè anu avutu i culori richiunati.

In simbolismo, u zafriu hè assuciatu à a fideltà, chastite è pudore. Hè cresce chì ellu chì porta a sapphire acquite clarità di u pensamentu.

Sceglite i studs cù sapphire

Per escogni inserti di zafira, fighjemu nantu à u materiale è inlay.

A cumminazzioni di petri

I pouches sò spessu creati cun zafirsi è diamanti, perchè i culori bianchi è blu create una combinazione fresca, cristallina, chì vantaghja emphasisate l'esternu. Se ti piace a feminità in u stilu, pagà attenzioni à una cumminazzioni di perli bianchi o rosati cù sapphire.

Metal

I pusiti bi zafiro sò una cumminazzioni cumuni, perchè l'ùmmessi di u metalu è a petra sò in bona armonie cù l'altri. L'unicu inconvénizante di un pruduttu hè a "sorpresa" di l'argentu in forma di scarnificazione pericienta, chì si risolviu cun l'aiutu di l'agentsi di limpezza speciale. Cumu l'argentu, l'oru biancu anu ancu un pienghjulu frescu cù un solu ventu - ùn hè micca scuru.

Ote pitone cù un sapore cù un focu oruicu o giallu oltre cuntrastu è frettu, è più impurtante - felice, perchè i cilesti blu è gialli culleghje assai di u celu biancu è u sole grou split.