Cunsiglii culori primavera-estiu 2013

Ammai nostri missi, littiralmenti un mesi vene a primavera aspittavule. L'u tempu di frescura è di vivacità, quandu pudete finarmenti di diri adiu di u soprappu di capelli, bufalini, capelli è passu in un tempu cusì piacè per ogni unu di noi - primavera. So parlemu di i culori di moda di a primavera-estiu 2013, chì vi acomportà noi i sei sei mesi. Qual hè chì a venezia venuta preparate per noi?

Cumposti moda in vestiti 2013

Allora, u spettru di culore di primavera-estiu 2013 hè unicu, ùn hà micca avè a monotunia chì era presente in stagione passat. Ùn sorprendenu cù i modelli geomtrici brillanti è sfarenti sfumaturi, darà l'uppurtunità di cunghjunghjite e cose chì pareanu entità incompatibile.

U coru Emerald sarà u culore di più di moda da a stagione. Cume almenu st'opinione di i primi mintuvati in u campu di culori - a Pantone chì l'ombra di u verde hà pocu pussibuli prupitati chì sò assuciati cù a percepzioni emozionale, apparentemente, per quandu da u mumentu antichi emerald hè cunsideratu u culore di u lussu è chic, chì pruteghja u sensu di benessere, l'armunia è equilibriu.

Induvularmenti, unu di i posti principali in a nova stagione riceve ancu u culore aranciu , chì cum'è un solu, dà à tutti un carusu di vivacità è energia. Tù, troppu, pudete dà preferenza à l'aranciu oru è à i so sfumaturi più calmus - beige è peach.

In u secondatu di a pupularità ci hè un "classici" chjamati - culori bianchi è negri . Sò cum'è un re cù a reina, rigalu in i cullezzione di e caseroni di moda di staghjunamenti recenti. E questu, per suprattuttu, piace à e donne di moda chì prefendu un modu tradiziunale di vestitu. Bluschi bianchi è neri, pantaloni, cammisa - tutti queste saranu certe in u più altu di popolarità in a primavera vinde. No menu modellu seranu u culore biancu cù a so grande varietà di sfumaturi. Stu culuri pò ancu esse chjamati classichi. Sbarcò in modu inesperatu, è se ùn avete mancu hà sappiutu d'apre a porte ghjudforate per ellu, in a primavera, avete a pussibilità di vultà. Cumprate un coppiu di e cose in u celu, è ùn hà micca ghjuridificatu.

U culuri giallu chì scavalca à u cima l'ultimu annu ferma in a so altezza, anche si a so popularità hè muratu. Probabilmente, per quessa, in a staghjone avvicinata, ellu hà da aspettà cù combinazioni più vivaci è cuntrastanti in compazione cù ciò chì avemu vistu prima.

L'ultimu postu di questa classificazione serà u viole è lighjenu rosati brillanti . Anu ancu esse pupulari in u mondu di a moda. Ùn pò micca esse chjamati i capipasenti di i culori di moda in a vestizione di u 2013, però, però, a so popularità ùn pò micca sottovalutata.

Tuttu l'altitudine hè appiicatu à l'usu di i culori di moda in robba, ma chì tocca manicure è maquillu, dumandate? Ùn ciucciu micca i nostri caru di a donna di a moda, all in order. So, partemu, forsi, cù a manicure.

Moda di culori di manicura è di make-up 2013

A diversità è a ricchezza di culori in manicura in a nova staghjunalità serà ridutta ridette, forse perchè vistianu i vistimenti brillanti è culurite. È se a manicurata rinvieghja ancu esse luminosa, accunscenu, questu hè un bustu.

Per manicure di sera hè un minimalismu ideali, chì pigghia a presenza di un solu culore. Una alternativa à questu monocromu pò esse l'usu di l'ombra addizzioni, cuntrastanti, ma solu à un dito di ogni mano. Impurtante è modellu seranu ancu una cumminzioni di curretta di manicuranza cù un vistitu vistutu di voi o lipstick.

In quantu à u maquillaje in generale, in 2013 l 'usu di e pinture torna fermu attivu, ma i culori sò stati, cum'è, per esempiu, l'ombra d'ochju o blush, sarà in particulare matte, tons silenciati.

Moda di culori di i scarpi in 2013

A principal tendenza di scatula di a futura stagione serà u glossu di l'oru. Ma ùn avete u mastru. Li scarpi o sandali ùn deve micca esse in tuttu, dunque chì una parte di i scarpi sò cuparti cun tintu di metallu interessanti - per esempiu, a sola o u piu.

Frà i scarpi culuriti a più modesta serà blu è viola. Ma ùn deveremu micca chì questi culori sottumessi à a pienezza di i peri, perchè elli puderanu tastallu i pussibuli di i slaves pierres. U restu, ma ùn anu micca bisognu di disprezzà! U calzatu di i tonalità scura, chì anu una forma più "grossa", anu seguitu sempre in u 2013.

Sembra chì i culori di moda primavera-estiu 2013 veramenti si cunsultate cù a so luminosità è a varietà, è ancu u principale hè di sapè a misura!