Sunbathing

U verdu, prubabilmente, tutti sò associate cù u mari, u calore è, sicuru, u sole. Siccomu a zitiddina, avemu l'insignatu chì sunbathing faciule u corpu. Di sicuru, hè impussibile di disputà stu fattu - e dosi massa di l'ultravirsu pò fà veramente assai danni. Ma in quantu moderate, u soli ùn solu ùn faci micca dalli, ma pò ancu esse di benefiziu invalidu à u corpu!

I beneficii di sunate

In fatti, ci sò assai pruprietà utili per i rachi solar:

  1. Sutta l'influenza di u sole, numerosi virus è bactri di i patogeni sò distrutte. Inoltre, dopu un cursu di i prughjetti solitivi, una persona prumove l' immunità .
  2. Un lussu è moderatu hè ancu utile. Sottu à u guillu di pigmentu, l'energia interna s'acumule in u corpu, chì aiuta à resistenza à parechji malatii.
  3. Sunbaths sò a primurosa fonte di vitamina D apposta, chì hè rispunsevule per a maiò i prucessi metabolichi è participeghja in a furmazione di tessili d'osso sanu.
  4. U soli cuntribuisce à a produzzione di serotonina, l' hormone di l'alegredhi di gioia .
  5. Ancu dopu una sughjura à u sole, un tipu di illuminazione succede in a persona - u mo brain cumencia à travaglià più attivamente, a capacità di travagliu aumenta significativamente, a memoria guadagna.
  6. I sperimenti ancu chì i sunate i bagni di u sole permette à perdre u pesu. Sottu infruenza di u sole, u trattatu gastrointestinali cumencia à funziunà nurmale, rispettuamente, mentri chì grassani sò degradati più rapidamente di l'usu è e pruteanu sò digeruti.

Cumu quandu hè megliu per piglià un bagnu di u sole?

I scientisti anu datu molti esperimenti, studientu comu u soli in u corpu, è cumu per esse più in u cuntattu. Allora, unu di l'esperimenti amparanu chì e persone, in l'ora di a matina (à 8h00 a 12h00), l'indexu maschile corpusicatu hè significativamente bassu di quelli chì ùn anu micca desessu u piacè di impugisce u sole à ogni mumentu di u ghjornu. Hè veru, sti dati sò sanu per l'estate. In u vaghjimu è a primavera, u soli hè menu attivu è aggressivu, è hè sicuru di prupone à u soli à u mari.

U primu prucessu per a prufittà di soli ùn deve esse più di più d'un quartu d'una ora, dopu chì si deve passate pocu minuti in l'ombra. Aumente a durazione di u prucedimentu gradualmentu - cinque minuti ghjornu. Sunbathe alternativamente nantu à u to stomacu, in seguitu nantu à a spalle. Hè ricivutu chjaru a testa in i prucessi.