Edema pulmonari - għajnuna ta 'emerġenza

L'aiutu per l'edema pulmonar hè una misura necessaria per mantene funzioni vitale umana.

U primi aiuti sò un settore di misure chì sò apughjati per a eliminazione di sintomi agiate è furnisce supportu per a vita.

Se ci era un edema pulmonary, u primu aiutu hè di chjamà una ambulanza, cum'è in i cundizioni fora di l'uspitalu, raramente alcuni dispusitivi tutti i medicini e l'animali. Mentre chì aspetta per i medichi qualificati, e persone chì circundanu u paci di averà aduprà e misure necessariu.

Edema pulmonary: clinica è urgenza

Edima pulmunale hè una cundizione in chì troppu fluidu s'accu accunsente in i pulmoni. Questu hè duvuta à a grande diferenza in l'indici di pressione coloidale osmoticu è hydrostatica in i capulati di i pulmoni.

Ci hè dui tipi di edema pulmonaricu:

Membranogenic - si si a permeabilità di capilari hà cresciutu drammatically. Stu tipu di edema pulmunale spessu com'è scorta di altre sindromu.

Hydrostatic - sviluppa causa di e malatie chì a presenza capillary hydrostatique risita bruscamente, è a parte di u liquidu di u sangue trova una pruvista in quantità tali chì ùn pò micca esse rimessa à traversu i camini liminnati.

Manifestazione clinica

I pacienti cù edema pulmonary si lamentanu di mancanza d'aria, anu freti in curtida di respira è à volta parechje di l'asma cardiaque nascenu durmendu u sonnu.

A tappa è palla, è da a parte di u sistema nervu, ùn pò esse riabilitazioni inadegwate in forma di cunfusione di a cuscenza o a so oppressione.

Cù inchìa di i pulmoni, u paci cù un sudatu fretu, è quandu sente à i pulmoni, hè sguassatu siccu in i pulmoni hè detta.

First Aid

À questu tempu hè assai impurtante per attruisce u più veloce, perchè a causa di mancanza di sustegnu, a situazione pò digralla.

  1. Prima chì l'ambulanza arriva, e persone chì circundanu u paci è avè bisognu à accettà a pusizione di una mitati di manera chì pò abbia i peri da u lettu. Questu hè cunsideratu cum'è a bona pusizioni per liberazione di u respiru di i pulmoni: in questu tempu, a prissioni annantu à questu hè minimu. E caghèsdi sò bisogni à esibitu per pudè alleviate un zitellu di circulazione sangue.
  2. Sè pussibuli, discu di u mussu da l'upper respiratory tract.
  3. Hè necessariu di furnisce l'accessu massu à l'ossigenu per una apertura di a finestra, perchè ovenu l'ingurennu di l'ossigenu.

Quandu l'ambulanza arriva, ogni attività di spécialistes serà diretta à trè punti:

Per riduce l'excitabilità di u centru respiratorju, u paci hè injected with morphine, chì hè eliminatu solu l'edema pulmonar, ma ancu un attache di l'asma. Questa sustanzita ùn hè insegenu, ma quì hè una medità necessaria - a morfina affetta selectivamente i centri di u centru di u respiru di respira. Inoltre, questa medicina duverna u flussu di sangue à u cori, micca cusì intensu è perdu di sta stagnazioni in u tissutu pulmuni hà diminuì. A pacienza hè assai più calmatu.

Questa sustanza hè amministrata intravenously o sottucattaneamente, è dopu à 10 minuti u so effettu venga. Se a pressione hè suluzata, invece di morfina, hè administratu u promedol, chì hà un avucu effettue pocu pronunzianu.

Diuritii forti (per esempiu, furosemida) sò ancu utilizati per sullivà a prissioni.

Per arruinà u cìrculu di circulazione di sangue, cumincianu à cunfitturi cù nitroglycerine.

Se ci sò sintomi di conscienza imprecisa, u paci hè devenu un neurolepticu débil.

In tempu cù questi mètudi, a furmazione di l'ossigenu sò affissati.

Se u paciistu hà una scuma persistenti, stu trattamentu ùn deve micca l'effettu desiderate, perchè pò pudè imbluisce e vente. Per evitari, i medichi cunducinu un inalatu cù un 70% d'alcohol eticu, chì hè passatu per l'ossigenu. I spécialistes chjamanu l'excedente di u lìquidu in u catene.

Causes di edema pulmonary

Edima idrostatica pò esse per via:

  1. Disfunzione di u core.
  2. Ingesta di vini sanguini, coagini di sangue, grassi.
  3. Asma bronchial.
  4. Tumors di i pulmoni.

L'edima pulmonale di membrana pò esse per e seguenti motivi:

  1. Insufficiency Renal.
  2. Trauma di u pettu.
  3. Esposizione à fumes tossi, gasi, fumes, vapuri di mercurie, etc.
  4. Caccia di cuntenutu gastricu in l'urighjariu o l'acqua.