Frontal sinus osteoma

Ci hè un tumore chì si sò furmatu da u tessulu di u sangue, per regula, sò beninnii. Tali neoplasmi include l'osteoma di u sinus frontale. U so sviluppu si trova assai pianu è per un pezzu tempu pò passà in bigtoni, in particulare se u tumore si trova supra a superficie di l'ossi di u cranu.

I cause di l'osteoma di i sinus frontale right and left

Ùn ci hè micca datu precisu nantu à i fatturi chì causanu u crescenu di tumuri di l'osso patologicu. Parechji tesi:

Sintomi è di diagnostichi di sinus ostensu frontale

In a maiò parte di i casamenti clinichi, i signori di un tumore ùn sò micca osservati per via di a so localization - in a superficia di u tessulu di u sangue. U diagnosticamentu in questa situazione hè fatta da un esame di ragiunata, nominatu in cunnessione cù una altra malatie.

A menura spessu, l'osteoma si trova nentru à u sininu frontale è, quandu si sviluppa, pruvucà i sintomi sintomi:

U prublema principali di diagnosticà hè chì i manifestazioni clinichi di a malatia in particulare sò simile à altri prucessi oncologici, cum'è carcinoma, osteocondroma, fibroma, osteosarcoma. Inoltre, l'osteoma pò pare pare a poliomyelitis crònica.

Diagnostichi cunsiste à scuperta radiographica di u tissutu bone in u spaziu selezziunatu, tomografia (CT).

Trattamentu di sinus osteoma frontale

Cù un tumore lentamente crescente lucalizate nantu à a superficia terrestra di l'ossu, hè cunsigliatu cun vigilazione regular cù CT. Sì a neoplasia ùn ne pernenu u dolore è l'incomforta, ùn hè micca necessariu trattu speciale.

In quelli casi chì l'osteoma comprimi l'endemisioni nervi è provoca unu o più di i sintomi di supra, l'intervenzione kirurgia hè prescribed. Ùn ci hè micca trattamentu conservadoru di droga per un tumore.

Operazione per rinfreschi l'osteoma sinusoidale frontale

Oghje, ci sò dui mètudi di cumpurtamentu di l'operazione: classica è endoscopica:

  1. U primu mètudu hè utilizatu cù dimensioni impurtanti di l'accunciamentu è assume accessu esternu à a neopla. Sta intervenzione mediatiche hè assai traumatica è esisti un pezzu di ricuperazione longu (circa 1-2 mesi), dopu chì ci sò scarsi sciurte noti, è pò esse dumandata a correzione plastica.
  2. U secondmentu metu hè pocu invasu. 2-3 sò puntezioni sò realizati in l'area di l'osteoma, in questi appiicati strumenti flessibuli speziali è una càmera video microscòpica, chì permettenu u ciruchariu per vigilà l'avanzatu di l'operazione in tempu realu. Questa operazione hè migliurata per i maladieti, implica a rapidità di ricuperazione è a guariscenza di tessuti rotulati, quasi senza cicati.

Hè mpurtanti avè nutatu chì quandu si svolgiunhe manipulazioni cirulipuli, a fiastica di u classicu è endoscopica, ùn solu l'osteoma hè eliminatu, ma ancu una parte di tessili d'osso sanu à l'intornu è sottu à u tumore. Questu hè fatta da per eliminà completamente tutti i ciloghji di l'ossi patologicamente mudificate, è ancu per evità una regurgenza possibbili di a malatia è u ripetimentu ripetutu di a neoplasia in u stessu locu.

E duie operazioni sò realizati sottu anesthesi generali per 1-2 oghji, secondu u grandu è a locu di l'osteoma.