Nikola u Signore d 'Invernu

Spessu, a ghjente hè guidata da diversi percepzioni è di credi, pruvate micca solu di determinà u clima, ma ancu per furtunà in a so vita, o per evitari difficultà. Signs on Nicholas the Winter sò cagiunati in diversi fonti, aghju fighjemu u più famoso di elli.

Signs in festa di Nicholas Nicholas

Questa festa hè celebrata u 19 di dicembre, hè nantu à questu ghjornu chì a chiesa honore a memoria di San Nicola, chì si chjamava u nome di a celebrazione. In questa data hè abituale a visità a chjesa, induve hè necessariu di difenda u serviziu, dopu à quali pirsuni copranu una tola rich. In u 19 di dicembre, era cumunitariu di preparà una cunfraterita chjamata, per pardunà tutti i so delittori è di purtà cun elli. Hè stata creuta chì una persona ùn deve esse triste per questa festa, altri furnisce è miseria averebbe da ellu.

Ci hè assai costumi è signalli riggianu di Nikolay Zimniy, ma una di e tradizione più interessante hè chì u 19 di dicembre era in casa di spusà. I nostri nostri avèunu avè spirimintutu solu per questa festa chì i so cumpagni chì anu mandatu da a so persona amata pigghiate à a casa.

No interessante interessante hè u fattu chì u ghjornu di Nikola l'inviu era decisu d'urganizà feriti noisy, chì eranu accumpagnati da parechji spettaculi. A so tradizione ci anu sempre in parechje città di Russia, affinch'ellu pudite visità cum'è festivale di festa cum'è ognite. Pudemu di diri chì a nota principale di ghjuvannena in Nikolay Zimniy hè chì u ghjornu deve esse passatu in una bona amurione è a ghjente sò accumpagnate l'annu sanu.

I signali è e cerimonii di Nicholas the Winter

I nostri antenati crèdenu chì u 19 di dicembre ponu incuntrà à San Nicolau stessu. Cammina à e strade è pò creà un miraculu, ma solu una parsona chì ùn si pò micca, è ùn vole micca dà perch'ellu perchè à questa reunione pò cuntene à quella reunione.

Inoltre ùn ci hè un usu, in a notte dopu a festa sottu à i carcidi di zuccheri di u zuccheru. E persone sempre credi chì quelli chì si sò cumportanu propriu tuttu l'annu passatu devendrai necessariu un rigalu picculu, ma un rigalu di San Nicola. Per via, hè questu l'anzianu chì hè un tipu prototipu di u Patre Frost, chì hè familiar per noi.

No interessante interessante hè u fattu chì e zitelli chì vulissenu à casà riesce o quantunque pussìbule, in questa festa ricumandò davanti à l'icona di stu San. Cridianu chì l'anzianu puderia aiutà à cunghjuntà a so vita cun una persona degna, truvà l'amore è anch'ella di cuncetta.

I signali è cungiuri di Nicholas the Winter

In questu ghjornu, e credenze populari cunsiglianu per fà trè tematiche e cose, à dì, per distribuzione tutte e dete, per fà a pace cun l'ànima è l'offriti, è ancu avè l'omu devi avà l'altru à u matina. Hè cresce chì, se cumprate tutti i cose listing, da quì l'annu dopu una persona ùn currisponde à a miseria o in unanimità.

I nostri antenati crèdenu chì San Nicolau palesa solu à quelli chì viranu sinceramente, ùn guardate micca greghje è ùn viole micca u trattatu. Cusì, hè impurtante di preparà, prima di a festa, di pagà deve u ricunniscenza.

Ancu in i leggings hè citatitu chì nantu à sta festa puderà dumandà à Nicola per a salute è cura di ogni malatia. Per fà questu, pudete dì: "In l'oceanu marinu ci hè una sera d'oru, in quella materiau sighi San Nicolau è mantene un arcu di l'aria, a cipolla si spina è i scherzosi di l'ochji debbuli". Dopu avè esse dichjarata custera, si ponu ridere di qualchì disgrazia, cumu ripiglià, ma unu deve sempre cride in e parolle è di virtù di u Santu stessu.

Se una persona volerà u so gustu estimatu di esse cumpritatu, dopu à l'imaghjini di Nicholas in casa o in a chjesa, 40 candelli sò pusati è pricatu per l'esercitu di u sònniu finu à ch'elli ùn puderebbenu svinutu.