Meli salvati - chì ùn pò micca esse fattu?

U salvamentu di u mielu hè u primu in una seria di vacanze Ortodoxu cù un tali unificu "salvatu". In u populu hè chjamatu ancu u Wet Savior è u Makovye. U ghjornu hè assuciatu cù parechji rituali è tradiziunali, è chì ùn pò micca esse fattu nantu à a Sera Salva - annantu à questu in stu articulu.

Ciò chì pò è ùn pò micca esse fattu per A Morte Salvata?

In questu ghjornu, tutta di vestiti è belli funu à u serviziu in i tempii, pigliati cun elli un bouquet di fiori fiori è erbe. Quell'altra comprenu e cose cumpressione i papaveri, in fattu, à causa di a maturazione è di u fiore di sta pianta durante u periodu, a festa era chjamata Makovei. Dopu u sirviziu, u bouquetu ùn era micca spuntatu, ma secredu è friquenti à cummattiri l'iniquità è u spiritu malignu. In u Wet Savior, l'acqua era santificatu in boni è embiu. In questu quì, anu bagnati, purtaminate tutti i so peccati è e malatie, è dopu lave u bistiame. Certu, u crescenu u melanu, trattanu e generosamente trattati à amici è acquisto, miszignati è manghjendu.

Quelli chì si stupisci per chì ùn pò micca manghjà a melela prima di u Miel Savage, vale a risponde chì ci sò dui razze per questa. U primu hè simplicemente ligatu à a so immaturità. U mele unripe hè sparatu bè pocu è ùn hà micca un putere di curativi, cusì avè esperatu u ghjornu chì u ciclu di a maturità hè finita, è accunsente cù u salvata. È u sicondu ùn hè più impurtanza ora, ma poi era di grande impurtanza, perchè i Cristiani facianu tuttu cù a benedizzione di u prete, è ùn l'hà micca datu à u salvata.

Chì ùn pò micca esse fattu nantu à a vacanze Honey salvatu?

Giuramentu, disputa, scuprite u rapportu. Dopu tuttu, hè un pensamentu ortodosimu è a fede, cum'è sapete, insegna per perdone è amare u vostru viaghju, perchè era ricumandatu chì questa ghjurnata aiuta à i pòveri è e vèduve per aiutà cù a famiglia. Sicondu un signu, portanu a felicità è a prosperità. Quelli chì interessanse à chì altru ùn sia micca pussibule di salvalle in a melia , hè nutificendu chì in quellu ghjornu, un travagliu di dui settimoni principiò prima di a festa grandi di l'Assunzioni di a Vèrgine, perchè era cunsigliatu per limità in l'alimentariu, in particulari carne, pesce è prudutti di latti.

A pasta di pezzi tradiziunali cù pepi mesturati nantu à l'acqua, è ùn era micca cunsigliatu di manghjalli frutte è manzili, perchè stèvanu parechji salvageri - apple e walnut, è era cun l'autorizazione di u prete chì anu trattatu à quelli rigali di a natura di a nova edizione. In generale, ùn ci era micca e restrizioni severi. A sola cundizione chì era osservata scrupulosa - ùn si vasanu chjappà in fiumi è corsi d'acqua. In attu, ùn hè micca fattu quasi tutti l'agostu dopu à u ghjornu d'Ilyin , ma in a melia salvata hè ancu accolta per a purificazione di l'anima è u corpu.