Signs u 19 settembre

U 19 di Settembre hè un ghjornu di u vaghjimu, chì ghjè chjucu di tutti i tipi di superstiche è i superstiziu chì sò ghjunti à u nostru tempu è ùn anu micca persu a so rilevanza.

19 Sittembre (Mijail Alec) - signu di u populu

U 19 settembre à u Cristianesimu hè cunsideratu u ghjornu di ricordu di u archistratore Michael. In a Biblia, l'arcàngel Miquel è listatu cum'è patronu di tutti l'angeli è u difendatore di i cristiani chì guerri in ogni ghjornu di u malviziu. Cumu si crede in legends, Michael fu cunsideratu cum'è u difendante di i morti, cum'è a legenda dice chì Michael traduce in u mondu di l'altru anima u prufeta Abraamu è a Vergine. Sicondu parechji credenze, Michael guardava e porte di u Paradisu.

  1. In Russia anu crede chì u 19 di settembre u sole s'hè stabilitu in almenu cinque ore prima. Inoltre in questu ghjornu, avemu pruvatu micca di travaglià, postu chì u travagliu nantu à u Dia di Mikhailov promete sfurtuna.
  2. Aunutu cunvinta chì, se u ghjornu di a memoria di Mikhail hè calda, a ghjente a fine hè longa.
  3. Ci era ancu un signu annantu à u fretu: se u 19 di settembre chì l'arbureti spline nantu à l'arbureti, in l'invernu, sarà assai nivi.
  4. In questu ghjornu, vidinu ancu cumu e foglie di l'aspenu hè cascata, se a fissa di a cascata, l'invernu sarà, se a purse stà stinnendu - l'invernu sera aggradèvule.
  5. Sicondu i credenzii populari, era pussibule di disperse da a frebba in u ghjornu di Mikhailov, chì u populu chjamava "kumokha".
  6. I precetti chì i cristiani cosevanu chì i desideri più estimati eranu cumpiiti nantu à u ghjornu di Mikhailov è pruvate dumandà à l'arcàngel Miquel per a salute, a prusperità è l'amore.

Àutri signa per Mihailovo Miracle (19 settembre)

U 19 di sittembri era urdinatu per urganizà una festa, riunendu tutti l'amici è i famiglie à una table cumuni. Hè supponimentu di vene à tutti un pianu à a tavula, è scriveni tutte e disposti è insulti. Se ùn ci era micca sti pirsuni, era necessariu di disputà per tutti i pècura. Avemu bisognu di stu ritu per ùn ùn ghjurà è vive in pace l'annu dopu. Dopu a festa, nisun casu ùn era impussibule di abbandunà e casate, era amicuatu da u fattu chì a famine puderia succidisce in a famiglia. U restu di u nutrimentu deve esse datu à u cugliatu. Questa festa era assai amata è venerata in Russia, è ancu oghje qualchissimi vie vie fideli sò sempre aspittendu stu ghjornu cun impatenza.