U cane più veloce in u mondu

Per parechji seculi l'omi anu pruvatu à determinà a razza più rapida di i cani in u mondu, è quale u più veloce anu avutu. A tecnulugia muderna permette in u 1984 per identificà u campionu chì stabilisce u registru mundiale - Greyhound Star Taitla. Dopu questu, sta razza hè stata cunsiderata u più veloce in u mondu finu à u so regule da una velocità di 67,32 km / h ùn serà micca stata battuta da un altru attista di quattru pattini. Quale altru pò esse cumpetenu in un futuro cercanu cun gay greili?

I razzi più veloci di i cani:

  1. I capricci . Dicenu chì anu appendicatu in Gran Bretagna, circa 500 anni prima di a nova era. Povira ghjente per guardà à questi pruduttivi categurichi, l'onore era a lotta d'aristocrati nobili. Questi ghjucà sò capaci di rimpruverari, ma ùn anu pussutu corru per ora. Anu parechji minuti di l'attività freniiedata, postu chì e nostri animali nobili anu tracciate abbastanza equilibrata è tranquillità.
  2. Saluki (persi canyon). L'imaghjini di questi i cani sò ancu truvati in l'antichi edifici egiziani. Per sviluppà a rapidità, questa criatura gracciosa sò capaci di 70 km / h. E run, a un cuntrastu di i capri, ponu passà a ghjurnata persighjendu un antilatu o un altru ghjocu.
  3. Azawakh . Tuareg ponu sti cacciaturi nantu à a sedie, è quandu vedanu u ghjocu, u so liberatu immediatamenti. A vilucità di elle hè excelente - sopra à 60 km / ora. Dopu à piglià a presa, ciatonu à i so tendonni è aspittassi à u maestru.
  4. Whippet . L'animali diliziosi è affettuosi, ponu esse boni cumpagni. Ma à u stessu tempu, sò boni cazteranu, capaci di sviluppà una velocità di quasi 70 km / h.
  5. Leverette (Greyhound Italian). I purtonu à u territoriu di Grèzia circa duas milenii fà. Eccu erani cunsiderati cum'è per esse ghjustizia nobili. Per esse dispersa à 40 km / ora à e levretkas ùn hè micca un gran problema. Connoisseurs indegenu chì u pruprietariu per aghjunghje una leone di roaming in u campu hè un gran problema.
  6. Capriccio di capra russa . Per u patrone di Russu in u XIX seculu per mantene una pochisca di sti cani in i so duminiu, hè stata cunsiderata una materia d'onore. E ora sti questi magnificu, chì ponu arrivanu velocità di 55 km / h, sò favuriti di parechji cazterhi è di criatori di cane.
  7. U Greghen Afgani . E cririti majestu è eleganti sò com'è re, trà i so parenti. A so variazioni massima varieghja trà 50-60 km / h, chì permette u nostru ghjacciu, seguite à u campu in a par cù u cavallu di corsa.

Determinà quale hè u cane più veloce in u mondu, principia ancu prima di a nostra era, arranghje e prime razzi peri. A lista di candidati hè assai grande è hè pussibule di parlà di altri razzi per un bellu tempu. Avemu avutu solu quattru settle di i candidati più probabili pi stu altu rangu.