Ben Affleck hà ricunnisciutu i fatti di l'assetamentu in a so vita

L'attore durante un longu tempu hè di quelli chì si abbandunavanu di e rigioni è accusatori diretta da u direttore Brett Ratner è u produttur Harvey Weinstein in cunnessione cù l'allegazioni d'accusione sessuale è rapa. Ancu, u scandalu sessu ùn passava micca da Ben Affleck, quandu pareva anni, hà permessu "innecessariu" in cumunicarii cù l'attrice Hilary Burton. A paura di novi revelazioni, però hà dicisu di parlà in diretta nantu à a vista di u tardi di The Late Show cun perdone è cunfessioni di culpabili in l'assetu contr'à e donne.

Hilary Burton

Cumu l'attore hà dettu, ellu admetti chì hà fattu capace in modu impurtitu per Hilary Burton, sinceramente disprezza è scuseghja. A televisista di u notte di l'oghje, Stephen Colbert hà datu l'oppurtunità di Affleke per fà una affirmazioni aperta è dirigite i pantani à e donne:

"In u mio indirizzu, aghju intesu sente accusatori di fastidiu. Hè difficili per mè cummentà annantu à questu, perchè ùn ricùardi micca quelli fatti. L'ultima volta, a donna hà dettu chì aghju toccu u so casju quand'e abbuvò. Sò veramente dispiacatu si u fattu custituitu. Vogliu cridutu chì e donne chì parlanu di situazione tali ùn anu micca ingumentu o invintate. A dicu chì l'omi ùn deve esse attenti à e donne è sia più attenti à i so azzioni ".
Ben Affleck à u Late Show

Affleck hà ricunnisciutu chì u prublema di a viulenza ùn esiste micca solu in Hollywood, ma ancu in altre esferi di l'attività, cusì capisce stu prupusimu annantu à u tema di l'assetà:

"Vimu in un tempu quandu avemu accettatu è capiscenu l'ugualità trà donne è omi. Sò felice è orgogliu chì e zitelli chì anu stati sughjetti di a viulenza si trovani forza in elli è apre a underside di impunità per l'omi. Pendu chì u mo nomu hè ancu associatu cù sti stori. Mi dispiaci veramente. "

U dumperu dumandà à Affleck cumparisce u so attitudini à Harvey Weintstein:

"Iò ancora ùn credi micca in a realità di ciò chì succede. Nimu ùn pudemu micca sparativi una sola foto, hè "Clever Will Hunting", è "Shakespeare in Love", chì averaghju assai. Hè difficiulmente imaginate chì à u tempu di filmi di tali stampa, i crimini terribili eranu cumpiuti à u bastimentu. Hè difficili per ellu di stà in u passatu. L'unicu cosa chì puderà fà hè di donate soldi da u filmatu in queste imagine, l'organizazioni à u cummattimentu di a violenza ".
Leghje ancu

Quandu si veschi, i accusatorii di Hilary Burton ùn eranu micca l'unichi. Ricorsu hè divintatu cunnisciutu chì l'attore ammenta più attente à l'apparechju artista Anne-Marie Tendler.