Raccoon Yasha: a storia di l'assistenza clinica più veterinaria

Ogni duttore necesita un assistentu qualificatu, chì sustene in i tempi difficiuli è aiuta per fà u travagliu modu efficientemente possibili. U veterinariu Alexei Krotov da Rostov-on-Don ùn hè alcuna esurtazione. Hè dinò un assistente, è questu assistidu puderia esse cunzidutu unu di i migliori in u mondu.

Alexei hà sempri sanu un raccoon è diventà un veterinariu hà dettu chì era ura di realizà u so sònniu. Allura in a vita di a famigghia Krotov appareru Yasha. A bèstia salvata - in l'anziani pussibuli in a regione di Krasnodar, era guardatu in terribili cundizzioni.

Prima, Yasha hà viviatu cù Alexei è a so mòglia in casa. Ma dopu decideru di trasfurmà à a clinica Krotov. Ci era questu quandu u duttore hà avutu l'abbilitariu sorprendente di a petite - Yasha senza ceremonia calmed a so pazienti di quattru pattini. I rumuri di un assistente assistante prestu prestu prestu. In a clinica Krotova hà cuminciatu à vene micca solu per aiutà. Certi pòpuli accunsenu, per fà cunnosce cun Yasha o trattà cù delizia.

I gatti ùn piace micca u raccuu, ma cù i cani, ellu si trova una lingua cumuna in dui cori. Quandu passanu i ghjorni di u travagliu di Yashiny - vede sottu!

1. Dunque, cunnisciutu, Alexey è u so assistente charming - raccoone Yasha.

2. Yasha divintò famosu in Rostov-on-Don cù u so rigalu - hè capaci di calmà i cani chì venenu à a clinica di Krotov.

3. Questu hè cumu si sognu di Alexei Krotov hà fattu cusì. Avia sempri sò sempri di piglià a cura di un raccoon, ma avà a so petite aiuta à vede questi di quattru pattini.

4. Prima di trasfurmà à Rostov-on-Don, a vita di Yasha era terribili. Hè statu guardatu in terribili cundizioni è puderia dumane, ùn la truvamu Alex.

5. Raccoon assistente in u travagliu.

6. A pesar di u gran impiegamentu, l'aspettatu lucali di Rostov hè sempre pronto per parlar cù l'invitati di a clinica, chì venenu solu per meetu.

7 Ùn hè surprisante chì à a vista di Yasha i ghjaculi persien e lasciati - u so capeddu dulce emetti una bona misura.

8. Doppu stu mèdicu, prubabilmente, tutti i sònii.