Terapia di sante pè i zitelli

U travagliu di sante pè i zitelli hè una grande manera di ridivà di a negattività è l'agressione, per esse più confiante in sè stessu.

U fundatore di u metudu di a terrazza di u sabbia hè K. G. Jung. Hè ringraziatu à a so teoria di "immunità mentale" è a capacità di a cuscenza à guarisce, trasfurmà è priservà a so seguitore, Dora Kalf hà inventata a terapia di sabbia.

U scopu di u terrazzu di staghjoni hè:

L'impurtanza di a terrazza di sabbia in a societat moderna hè assai alta. U omu volenu cada vezimu da a natura, scurdamu u so principiu naturali. Hè a sita chì pò ricurdà i primi sentimenti è sensazioni. I figlioli sò doppia utilità per ghjucà à u sughjettu, più di l'adulti. Ci hè u zitellu sviluppà u pensamentu, l'imaginazione è, impurtante, i ligne di i motivi di i dete.

Terapia di sita in terapia di parlà

I medichi di salute di i terapeute sò spessu a ricuperazione à e tecniche di "ghjucà in a sabbia". Dopu tuttu, u sviluppu di u pensamentu figurattivu hè assai utile in a stante di u discursu coherente coherente. Cumposta a cumpusizioni nantu à a sabbia, u zitellu pende cun a storia narrativa è cava emozamente a so storia.

Sand therapy in kindergarten

In l'istituti di zitelli sò cumenciu sperienze l'effettu di a terrazza di schernu nantu à u sviluppu mentale di u zitellu. Studi di u terrazzu di sand hè chjamatu per esse introdutu per mandatori. In particulare chì ci hè più spaziu per i ghjurnati di gruppu in u patiu di u giardinu o l'scola.

I giochi nantu à a sabbia in casa

In casa, pudete creà un pioggia. Avete bisognu:

  1. A scatula hè 65 cm in largu, 75 cm in lonxitude è 6-8 cm in altitudine.
  2. U pittura hè blu.
  3. A bucket of water, spray o un regnu pudè.
  4. Petite ghjoculi (figuri di e persone, animali, cars, piani, helicopteri, barche, fiori, arburi, designer, figuri di casa, etc.).

A casella per a terrazza ùn anu micca avutu edna è aspetta. A superficia interna di a casella hè di culori celesti, si calmma è provoca associazioni cù l'acqua è u celu.

A sorra di u terrazzu di sand debe deve sianu, preferibbilmente sfumaturi gialli amaretti. Ma pudete piglià a sfuma di sabbia per creà accentu in u ghjocu. In generale, hè megliu chì u zitellu sceglie u chjucu chì li piace più. U zitellu pò mancassi a sione è sculturali forme da ellu, bisognu à avè un buccu di acqua per questu. Cù l'aiutu di un leccu, fannu manciari umdi nantu à a superficia di a sabbia. I Giochi per a terrazza ùn deve micca più di 8-10cm. in altizza. Pudete piglià i figuri di plastica è di metalli. Ma serà megliu se fate cù u zitellu.

E exercici è i giovidimi per a terrazza di sabbia sò assai furtunati. Ci sò tanti opportunità per l'impulsi creati chì pudete ghjucà tuttu u ghjornu.

Ma prima pudete pruvà à i ghjuculi base:

1. "Guessing"

Bury uni pochi di ghjucate in a sabbia è dumandà à u zitellu per ricanuscianu senza avè fora.

2. "Studi divertitivi"

Pigliate e lettie di l'alfabetu è ripone i parolle nantu à a sabbia, per un principiu micca pocu complicatu. Lièggiemi cù u zitellu. Allora u zitellu scachju e parolle, è ci staverà e lettere in a sabbia, scatterannu à tutte u sughjettu. Let the child find all the letters and restore the words.

3 "In a me cità"

Chì u zitellu palesa ciò chì vede a so cità, strada o stanza. Pudete ancu creà un paese magicu è vi vene cun un nome. Hè necessariu di cuntà a storia chì si prisenta in u sughjettu. In questu casu, pudete dà nomi à tutti i caratteri particulare in a storia.