Mnemoniomichi per i zitelli in prelogichi

I picciotti avianu avianu a sapiri e memorizà una quantità enorme di nuvellu infurmazione. In certi casi, questu hè assai difficiule, postu chì i zitelli in priuria ùn sò micca sapè à leghje è scrite.

Ricertamenti, per u sviluppu di memoria è percepzioni, i pre-ikastola è i tempi di scola utilizanu tecniche mnemoniomichi. Stu metudu di l'insignamentu pò esse usata in l'istituzione di i zitelli è in u prucessu di l'scola di casa per una mamma cù u zitellu. In questu articulu avemu dettu ciò chì custituiscenu una mnemonie per i pre-maistri, è vi cuntribuiscamu parechji tavule chì ponu esse utilizati per sviluppà è educà i zitelli è e zitelli.

Chì ci hè mnemoteknica?

U principiu di i mnemonichi sò di usà diversi tàvuli, schemi, poema è cartesi specialhe. Sicondu i zitelli di l'età di primaria è di a scola iniziale anu una memoria visuale assai sviluppata , u pensamentu spaziali imaginativu è a percepzioni, fate di ricordu di ogni tipu d'imaghjini è di custruisce series associative chì i connectanu cù l'altri.

In particulare, durante i classi di mnemonie, i tecnichi famiglii seguenti pò esse usatu:

  1. U zitellu hè indicatu una stampa nantu à quale parechji ogetti brillanti sò illustritti, diffirenti di culore, forma, grandore è altre caractère. Dopu avè cunsideratu cunsideratu u scrittore, u zitellu deve avè una storia nantu à ciò chì hè ridutta nantu à ellu, è sottumissi à i funziunarii distinti chì esistunu trà l'uggetti diffirenti. Stu metudu ferma sustene u sviluppu di l'imaginazione in i zitelli di primaria è di i scoli.
  2. Per u sviluppu di memoria in i zitelli in furmagliu cù l'aiutu di i mnemoniomichi sò usati tavule speziale cù versi, chì ogni linea di u poemu currisponde à a so propria imagina.
  3. U furmazione di u prugettu lòggicu ponu esse realizatu in parechje modu. In particulare, u zitellu pò esse offru à disassembra i cartulare cù i prufessiunale è i sugetti utilizati da i so rapprisentanti, in parigli o pilastri.
  4. Per i scoli chì travaglianu bè cù e lecite per a mnemonie, una reversa pò esse utilizata. In questu casu, u zitellu hè offru à leghje a storia, allora l'illustrate indipendentemente cù i simple pictures.
  5. Finalmente, i mnemoniomichi pò esse usatu per dominarse a table di multiplicazione. In questu casu, u furmazione si conduce in una forma di ghjocu ghjocu, chì hè assai populari cun i pre-maistri in i preveniri i studienti di qualità più minima, cusì a memorizazione hè prestu è faciule.

Regoli di furmazione nantu à mnemotablitsam

Per esse classi mnemoniomichi per duverà frutti, durante a so urganizazione, ci vole à seguità certu regule è richieste, à dì:

  1. Ancu qualcillu di l'età di u zitellu, unu deve esse accuminciatu cù mnemocquadrata simpliciamente, è solu dopu à a so maestru maestru passanu à mnemotsechkam più complexe.
  2. I schemi è i toli per mnemonichi sò duvuti è culuriti. Inutili saranu micca interessatu in u pre-maistariu.
  3. U numaru di quadrate nantu à una cartula o tavuletta per a duttrina un ziteddu in u pre-umanu ùn deve micca esse 9.
  4. Ancu di i zitelli più antichi, ùn deve micca bisognu più di 2 mnemotabili diversi per ghjornu. L'assimilazioni ripetuti di ogni unu di elle hè pussibule solu à a dumanda di u zitellu.
  5. I suggetti di classi ci deve mudificate ogni ghjornu. Allora, in particulare, u primu ghjornu, i toli pò esse usatu per a mnemotecnia cù i pre-sculari nantu à u tema "u vaghjimu", in u sicondu - in musica, in a terza - nantu à u tema di i famosi i prudutti famusi, in u quartu - nantu à u tema di a staghjoni d'inviu è cusì.