Fiori da u masticu

L'anziani azeuta ùn hè micca abbastanza per serve un pastellu tastatu , a delicatesseghjani deve esse bella, soprattuttu se u so sirvutu hè chjucu per ogni occasione festiva. Ci hè assai modi per decorerete pasticci, quì quì si vultà à l'aiutu di u zucchero glaciali cun una pappuluzza è di cioccolata, è crema, è listinu . L'ultima appiccau un pastellu ready made for the most apparent neat and spectacular. Da u listinu hè pussibule formate ogni genaru di figuri, ma i fiori sò i più populari. Scrivemu a creazione di culori di mastichi sottu, accumpagnata da tutti i struzzioni cù illustrazioni accessibili.

Fiori di mastru - una classa maestru per i principianti

L'opzione più piacevule per i principianti hè di cumprà cù l'embiu di masticu qualchi motivi per creà un contellu di fiori. Per cullittendu molti chiodate, figurativamente cut cape di masticu, puderete formate peoniali enormi o crappi cunghjunghjini.

Prima di fà i fiori da u masticu, preparanu trè moldaghi di diversi diametri. Scoprurà finu à u listinu è tagliatu u numiru di i cori ridge, questa quantità hè determinata da u voluminu è di a dimensione di u fiore. Ogni culu di i fiori fugliate per rinfurzà à i petali una vulgare naturale.

Usendu un capelli foddi in l'acqua, aghjunghjenu i fiori trà elli, cumincendu cù a più grande è finisci cù a più chjuca. A quantità di l'acqua ùn deve esse usata, altri o masticu ùn pò micca asciuggerà degne, è a fiorita se distrugge.

Mentre chì u listinu hè ancu licurosu, prumove in u centru di u fiore per coglie i petali.

I fiori di u masticu senza strumenti spicializati

Sì ùn vi vulete gastà soldi in cuttura per i fiori, pudete fà moltu in belli decorati da u masticu senza l'aiutu. Solu sceglie unepochi volti d'oggetti di diversi diametri è prumesse.

Scacciate un capu finu di masticu è tagliate in parechji circondi. Pigliate un pezzu o piume è l'utilizate à passighjà i vigneti, pugnene sottumandulà u manicu per fuglià l'onda luminosa. Pozzu qualchi circunzii di l'altru, aghjustatu cù tanti gocci d'acqua, è cullette è cècutu u cecciu cù i vostri ditte. Dà i fiori di cungiari è decoranu cun un pastellu.

I fiori semprici da listincu

Se tenete à u vostru dispusitivu una basa di strumentu per travaglià cù masticu, ùn hè micca difficiule di ripiglià i fiori da a tecnulugia.

Scacciate u listinu di u culore desiderate in una capa di grossu mediu è tagliate 2-3 cerchi di u diamitru stessu. Usendu un bastone per u listinu cù una punta di borsa, fate un pocu fossi à u contu di ogni cingulu, simulendu i corbe di i petali. Fate un burato in u centru in modu per aghjustà ogni chjappu.

Utilizare un pezzu umidità in l'acqua, appliice una quantità di acqua per ognuna "tier" di a fiore è aghjunghje elli. In u centru pusò uni pochi volte di colore è stamens, è cù un cutte speziale chjappu fora da u culmu di masticu verde. I fiori da u mastru di zuccheru si fegate di cunghjelà prima di mette in un postu.

Cumu fà i fiori di u masticu?

Se ùn site micca stancu di e funziunalità fiori da u mastru di zuccaru, cusì una classa maestra serete à u vostru piace.

Cù l'aiutu di un cortazioni speziale, divide a capa di macchina in petali. Inoltre, taglià u circhiu chì ogni petali sarà attaccatu.

Lubricate a parte larga di u petale à goffette cù un sbagliatu pocu nè da aduprate è cunghjuntà i so fili.

Scambià i petali nantu à a basa di mettite.

In u centru, mette una fiorita o un zuccaru di zuccaru.

Dopu a tecnulugia simplici di crià i culori di u listinu, scritte in questu articulu, pudete sculaccià meravigliosa cumpusizioni, decorazione di castageri.