Moschea di Mahmud


Suvietà hè unu di i paesi nantu à u territoriu di quale parechji rappresentanti di e diverse naziunalità vanu è, in usu, di e diverse religioni. Una parte significativa di a pupulazioni di a Svizzera sò musulmani, per preghere è rituali di quale in tuttu u paese in una bella belles mezchi sò custruiti. Un tali hè a Mosque di Mahmud in Zurich .

Storia è architettura di a mezquita di Mahmud à Zurich

A mezocra di Mahmud hè a prima mezchezza custruita in Zurich . Hè sottu à l'autorità di a cumunità musulmana Ahmadisimu. A data di a fundazione di a mezchettu hè 1962, dopu à u 25 d'Agostu, a prima petra per a custruzione di a Mosque di Mahmud à Zuric hè stata fatta da a figliola di u fundatore di u Movimentu Ahmadiya Amatul Hafiz Begum.

U minaretu impegnu di a mezquita di Mahmud serve com un simbulu di u faro, chì indicanu chì qualchissimu chì vulete prezià pò venite quì. Ci hè cunsideratu chì l'abitanti di Zurich fanu risposta negativamente à a custruzzione di santu musulmani, cunzidendu i centri di l'aggressione islamica. Allora, in u 2007, à l'iniziativa di u Partitu Suviu Populari in u paese, un muvimentu avè pruibitu a cunstituzione di sti facilidades, chì rimettianu un referendum in novembre di u 2009, induve a maiò massima di i residenti Zuriche parlava contru à a custruzione di novi mosche, ma hè digià dicisu di abbandunà l'esistenti. Hè nutate chì in a storia di a so esistenza, a mezchemca di Mahmud hà mai diventatu u centru di cunflitti religiosi è altri cunflitti.

Cumu visita?

A mezchea di Mahmoud hè un templeu apertu, qualchissia pò vene à questu, ma i venerati (quandu u pricatu di u vennari sò tenuti) è altri avvenimenti religiosi regularmente, solu i musulmani sò permessi per entra in questu locu. Pudete vede quì per trams cù rotulazioni N ° 11 o N ° S18, dopu avè u puntu di u Balgrist.